regedit shutdown veranderen in sleep

Status
Niet open voor verdere reacties.

lccookie1992

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Weet iemand hoe ik shutdown en sleep om wissel ? in de letterijke zin.

Voorbeeld:

je klikt op shutdown en hij gaat in sleep

Dit zou ik graag willen weten om dat ik met WOL me computer wil starten en via logmein de computer wil overnemen allen dit helpt niet als de computer uit staat :(

Graag hoor ik van jullie of iemand weet waar ik het shutdown of sleep protocol kan vinden of een surgestie over hoe ik het kan aanpassen

Groeten Lccookie1992

kun je je computer zelf dan niet gewoon op sleep zetten in plaats van deze uit te schakelen?

nope automatisme :) en als andere hem uit zetten gaan hun niet speciaal om me denken en hem op sleep zetten ;) dat is eigenlijk de hoofd reden

ehm, ik weet niet of je een laptop hebt, maar mijn laptop kan ik via stroombeheer instellen wat er gebeurt als ik op de 'uit' knop druk, om de tekens binnen windows aan te passen gaat je geloof ik niet zo snel lukken;)

het gaat om een computer met een sofware matige uit knop maar blijkbaar wat ik wil is niet mogelijk :(

wat je misschien kunt proberen, hiermee pas je de knoppen in het menu start niet aan, maar
1. maak een nieuwe snelkoppeling
2. bij locatie typ je in: shutdown -s -t 0
3. noem het zoals je wilt bijv. afsluiten
4. klik er met rechtermuisknop op
5. ga in het (ik geloof eerste tabblad) naar ander pictogram
6. klik het pictogram van 'afsluiten' aan
en je hebt een 'uit' knop op je bureaublad, ik heb geen ide of je hier ook een slaapstand van zou maken maar dan zou ik het ook graag willen weten(A)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan