regedit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ik kan toch in het register bekijken waar iemand geweest is op het internet?
Waar moet ik dan zijn en hoe verwijder ik dat dan?

Geschiedenis, cookies en je tijdelijke internet bestanden wissen. Als je het grondig wilt doen, ook je index.dat, maar dat zal onder DOS moeten.

Groetjes,
Bennie

Je zou ook kunnen overwegen MRU-Blaster te installeren:
"MRU-Blaster is an all-new program, made to do one large task - detect and clean MRU (most recently used) lists on your computer. These MRU lists contain information such as the names and/or locations of the last files you have accessed. But they are located ALL OVER your registry, and for almost ANY file type. By looking at these MRU lists, someone could determine what files you opened/saved/looked at, what their file names were, and much more! (And, in many cases, the lists are displayed in drop-down menus automatically.)"
Meer info en download.

Kan dat niet in 'regedit'?
En hoe moet dat dan in DOS?

In principe zou je dit geloof ik niet in regedit kunnen, de geschiedenis is een apart bestand en de temporary internet files is een aparte map die niet direct in verbinding staan met het Register.

Het kan wel zijn dat er in het register enkele verwijzingen naar internetsites staan (als je ze bijvoorbeeld via start->uitvoeren hebt ingetikt of via een snelkoppelinghebt gestart).

Je zou in het register kunnen gaan zoeken naar: "HTTP://". Maar pas op ga niet zomaar dingen uit het register verwijderen als je niet precies weet wat je aan het doen bent (je kunt hiermee namelijk de pc verknooien).

De groeten,
Mark

bedankt voor de reacties, maar ik dacht dat dat zo opgelost zou kunnen worden, omdat ik ook al een keer via het register bestanden uit 'windows media player' heb bekeken en later gewist.
Dus...

groetjes Thea.

How to Clear the History Entries in Internet Explorer.

De sleutel is dus:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

Maar daar hoef je dus echt niet voor het register in.:)

Opstarten met F8 en je kan in DOS komen. Index.dat zit meestal in je Cookiesmap.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan