Regedit

• Onderwerp starter Onderwerp starter jaeqx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Tijs,

Bedankt voor je reactie.
Beide werkwijzes: %windir%\regedit.exe en windows/regedit.exe werken niet.
Ik krijg geen melding of zo iets te zien. Er gebeurt gewoon helemaal niets.

Ik heb geschreven over de software van Ziggo. Dit betreft de internetbeveiliging F-secure.
Dit moest ik, op advies van Ziggo, verwijderen en dan weer opnieuw installeren. Hier is het fout gegaan denk ik.
Het verwijderen ging zeer moeizaam; via Software verwijderen. Het opnieuw installeren lukt niet. Hij komt na ca. 60 % met de melding dat er nog software aanwezig is.
Zodoende kreeg ik het idee dat er in het register nog een en ander stond.
Helaas kom ik hier niet meer bij.

Ik wordt zo langzamerhand behoorlijk radeloos!!
groet,
John.

Ja,

In c:/windows/system32 staat inderdaad:

regedt32.exe

Wat moet ik hier nu verder mee?

@jv345: Ik raak nu het spoor bijster, want jaeqx heeft het probleem aangemeld, en jij blaat er nu ook tussendoor.
Probeer hetzelfde te doen als jaeqx gedaan heeft: Blader naar de submap system32 van je windows map, en start daar regedt32.exe
Ga dan nog eens kijken of die SystemRoot waarde staat op de plek waar ik het enkele postings geleden over had.

@jaeqx: Waar sta jij nu met je probleem? Wat heb je allemaal uitgeprobeerd, en wat kwam daar uit?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Tijs,

Het klopt dat ik er doorheen praat. Dit is toch een forum en ik heb / had precies hetzelfde probleem.
Als je het echt wil maak ik wel een nieuwe vraag aan. !!!!

Al je eerdere mogelijkhedien bieden voor mij in ieder geval nog geen soulaas.

\Volgens mij is het probleem van de aanmelder inmiddels opgelost. Als hij de vraag niet op opgelost zet, ga ik verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan