Ik krijg het bestandje niet gedownload, maar ik weet de oplossing zo ook wel (in Outlook t/m 2007). Volgens mij (en een aantal andere sites) kun je een mail niet op basis van email adres opmaken. Wel op basis van andere kenmerken, zoals Categorie. Wat je dus kunt doen, is een regel maken waarbij je een specifieke categorie toekent aan de mail als hij alleen aan jou is gericht. Vervolgens open je met <Beeld>, <Rangschikken op>, Huidige weergave bepalen>, <Huidige weergave aanpassen> het venster <Weergave aanpassen> en klik je op de knop <Automatische opmaak>. Hier maak je een nieuwe opmaak met de knop <Toevoegen>. Met de knop <Lettertype> bepaal je vervolgens de opmaak, en met de knop <Voorwaarde> kun je bepalen wanneer de opmaak moet worden toegepast. Als je bijvoorbeeld in de regel hebt ingesteld dat de categorie VIP moet worden toegekend aan de persoonlijke mails, dan kun je hier in het tabblad <Meert opties> de categorie VIP selecteren als voorwaarde.
En zo kun je voor meer groepen mails een opmaak meegeven. Overigens hoef je de categorie niet zichtbaar in het venster te hebben....
Kleine toevoeging: de regel heb je in beginsel niet eens nodig, want in het menu <Weergave aanpassen> kun je een geadresseerde als voorwaarde vastleggen. Ben je in één keer klaar...