• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regel invoegen via userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slvanbeek1986

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2017
Goedenavond,

Graag heb ik jullie hulp nodig bij het volgende:
Ik wil graag via een userform een nieuwe regel invoegen bij "A9". Dit wil ik graag in 4 tabbladen tegelijk doen. Allemaal bij regel "A9". Als deze regel ingevoegd is moet het alleen de formules overnemen van de regel eronder. Dit wel zonder content. De informatie die in de userform is ingevuld moet dan vervolgens in de toegevoegde regel ingevuld worden.

Ik hoop op jullie hulp!
Alvast hartelijk bedankt!

Groeten,

Albert

Welkom bij HelpMij! Doe ons een lol, en post er een voorbeeld bestandje bij, want er zijn weinig mensen die staan te popelen om alles vanaf scratch voor je te bouwen. Dat riekt namelijk naar werk....

Beste Octafish,

sorry voor mijn late reactie. Maar in verband met mijn beroep ben ik namelijk erg weinig online.
Ik heb nu de volgende code om tabel uit te breiden:

Sub invoegen_nieuwe_regel_achteraan_tabel()
Dim MijnTabel As ListObject

Set MijnTabel = ActiveSheet.ListObjects("Tabel2")
If Not MijnTabel Is Nothing Then
' Achteraan in tabel toevoegen
MijnTabel.ListRows.Add
Else
MsgBox "Tabel niet gevonden !"
End If
End Sub

Maar ik wil graag in meerdere tabellen en op verschillende tabbladen tegelijk een regel invoegen.
Dus ik bedoel hiermee te zeggen:
Op Blad1 moet er een regel ingevoegd worden in tabel1 en tabel2
en tegelijk op Blad2 moet er een regel ingevoegd worden in tabel3 en tabel4
En aangezien ik een leek ben, mijn vraag hier op het forum.

Alvast hartelijk bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan