Lampie173
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jan 2012
- Besturingssysteem
- Windows 11 Pro
- Office versie
- Office 365
Goedenavond allemaal,
Voor mijn werk ben ik een wachtdienstrooster aan het maken.
Deze loopt van donderdag 16:00 uur t/m woensdag 07:30 uur, we zijn met 5 personen die bij toerbeurt 1 week deze dienst draaien.
Probleem:
In de bijlage zit een testbestand, waarin cel C6 (=vandaag, dus donderdag) rood gekleurd is.
Waar ik nou niet achter kom (middels VO) en wat ik graag zou willen, is dat volgende week de hele rij waarin cel c7 voorkomt (28-1, = donderdag) automatisch rood gekleurd wordt. Die week daarop de rij eronder (C8)
Zodat bij openen van dit overzicht direct je oog op die regel valt wie dan dienst heeft.
Ik heb het forum doorgespit, maar niets gevonden, waarmee ik verder kom.
Wel heel veel formules gevonden in de VO.
Wie wil/kan mij helpen dit te realiseren?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Toon
Voor mijn werk ben ik een wachtdienstrooster aan het maken.
Deze loopt van donderdag 16:00 uur t/m woensdag 07:30 uur, we zijn met 5 personen die bij toerbeurt 1 week deze dienst draaien.
Probleem:
In de bijlage zit een testbestand, waarin cel C6 (=vandaag, dus donderdag) rood gekleurd is.
Waar ik nou niet achter kom (middels VO) en wat ik graag zou willen, is dat volgende week de hele rij waarin cel c7 voorkomt (28-1, = donderdag) automatisch rood gekleurd wordt. Die week daarop de rij eronder (C8)
Zodat bij openen van dit overzicht direct je oog op die regel valt wie dan dienst heeft.
Ik heb het forum doorgespit, maar niets gevonden, waarmee ik verder kom.
Wel heel veel formules gevonden in de VO.
Wie wil/kan mij helpen dit te realiseren?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Toon