MJKoolschijn
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2014
Hallo,
Om mijn document te sorteren wil ik kijken naar kolom E van row 4 tot.... eind lijst.
Nu dient hij iedere keer als in kolom E "NonCritical" voorkomt de gehele row te kopieren naar tab2, en als het "Critical" de row kopieren naar Tab3.
Wat doe ik fout in bovenstaande gedeelte. Heb al geprobeert om met excel de cellen E 4 t/m .... een nummer te laten geven. en dan niet naar tekst naar naar een nummer te laten vergelijken. maar ook dat werkt niet.
De tekst in E kan geen schrijf fout bevatten omdat hij geselecteerd dient te worden uit een optie lijst.
Hoop dat iemand mij kan helpen dit werkend te krijgen.
Alvast bedankt.
Maarten
Om mijn document te sorteren wil ik kijken naar kolom E van row 4 tot.... eind lijst.
Nu dient hij iedere keer als in kolom E "NonCritical" voorkomt de gehele row te kopieren naar tab2, en als het "Critical" de row kopieren naar Tab3.
Set a = Sheets("Buglist")
Set b = Sheets("NonCritical")
Set c = Sheets("Critical")
Set d = Sheets("calc help")
Set e = Sheets("Backup Buglist")
AA = 3 'Buglist counter
BB = 3 'Noncritial row counter
CC = 3 'Critial row counter
DD = 0 'solved bugs
EE = 3 'backup Buglist
AA = AA + 1 'zodat ik met een do ... loop funtie straks regel na regel kan bekijken.
If a.Cells("5", AA).Value = NonCritical Then
b.Rows(BB).Value = a.Rows(AA).Value
BB = BB + 1
ElseIf a.Cells("5", AA).Value = Critical Then
c.Rows(CC).Value = a.Rows(AA).Value
CC = CC + 1
End If
Wat doe ik fout in bovenstaande gedeelte. Heb al geprobeert om met excel de cellen E 4 t/m .... een nummer te laten geven. en dan niet naar tekst naar naar een nummer te laten vergelijken. maar ook dat werkt niet.
De tekst in E kan geen schrijf fout bevatten omdat hij geselecteerd dient te worden uit een optie lijst.
Hoop dat iemand mij kan helpen dit werkend te krijgen.
Alvast bedankt.
Maarten
Bijlagen
Laatst bewerkt: