Regel maken voor geadresseerde

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooske04

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
Ik weet dat je in Outlook mail van bepaalde afzenders regels kunt instellen.

Maar kan dat ook voor mail die je verstuurt?
Nu kan ik het niet 1-2-3 vinden, maar is er ook een mogelijkheid om wanneer je aan een bepaalde geadresseerde een mail stuurt, bij die geadresseerde automatisch om een leesbevestiging te vragen? Ik heb dat niet standaard aanstaan, want ik wil het alleen met mail aan die ene persoon, niet altijd.

Iemand een idee? Iets met een formulier ofzo? Of kunnen die regels echt alleen toegepast worden onp inkomende en niet op uitgaande post?

Welke versie van Outlook heb je?
Ik heb Outlook 2010 en daar kun je dat met het aanmaken van een regel gewoon instellen.

Voor zover ik weet kun je regels maken die ofwel mails controleren als ze binnenkomen, en regels voor mails na het verzenden. In beide gevallen gaat het om acties die met een mail moeten worden gedaan aan jouw kant. Overigens kan de persoon aan de ontvangende kant zelf bepalen of de bevestiging moet worden teruggestuurd of niet, dus of je er nu heel veel mee opschiet...

Bijlagen

• Outlook regel.png
    Outlook regel.png
    9,3 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Precies, Zo zit dat dus ook in mijn 2010 versie.
Welke Office versie heb jij Michel?

2003 op het werk, en 2010 thuis. Die gebruik ik dus ook voor Outlook. Al kan dat (uit een eerder draadje) dus naast elkaar, if needs be :)

Op m'n werk heb ik dat inderdaad naast elkaar draaien.
Het kan dus wel, wanneer nodig.

Toch nog een vraag: in 2010 is het inderdaad gelukt en werkt perfect, maar hoe doe ik dat in 2003 (die gebruik in thuis nog....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan