Regel om automatisch te beantwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klijhoofd

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Hallo,

In Outlook ben ik aan het experimenteren met regels. Het lukt mij echter niet om het volgende voor elkaar te krijgen:

Uitgangssituatie
- Er komen e-mails binnen die middels een regel in een apart mapje worden geplaatst.

Wat wil ik
- Ik wil nu een regel toevoegen dat bij binnenkomst van deze mail (met een vast onderwerp) een reactie wordt verstuurd dat de mail is ontvangen.

Volgens mij moet het mogelijk zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Gr

Tom

Outlook 2010:
Als ik een regel aanmaak en ga naar geavanceerde opties vink ik 'met ...... in het onderwerp' aan en ga naar volgende
Daar vink ik 'de server moet antwoorden met een specifiek bericht' aan en geef het bericht in.
Je kan ook gebruik maken van 'beantwoord het bericht met een specifiek sjabloon', deze moet je dan alleen aanmaken.

Die regel heb ik al geprobeerd. Ik denk alleen dat ik nog een instelling niet goed heb staan, want de mail wordt bij mij niet verstuurd. Ik maak overigens gebruik van Outlook 2007, maar dat zal niet veel verschil maken.

Als ik die functie aanklik, dan opent een e-mail venster. Ik voer het bericht en het onderwerp in. Wat vul ik in bij de "naar" regel? Wellicht dat daar iets mis gaat... Die heb ik namelijk leeg gehouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan