• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regel toevoegen bij waarde in vorige regel (met verwijzing)

• Onderwerp starter Onderwerp starter BeNL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BeNL

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2007
Goedemiddag allemaal,

Klein vraagje waar ik even niet uit kom:

Ik heb een bestellijst waar klanten hun bestelling in kunnen zetten. Uiteindelijk wil ik deze bestelling ook automatisch naar de paklijst krijgen.
De paklijst moet echter alleen maar volle regels bevatten (waar de bestellijst onbeperkt in te vullen is).

Onderaan de paklijst worden ook een aantal sommen gemaakt, dus die regels (12 tot 14) markeren het einde van de lijst.

Ik ga uit van een kleine macro, hopelijk kan iemand me hierin helpen (met als het kan een kleine uitleg zodat ik het in kan passen in de originele bestanden).

Zie ook de bijlage. Bij voorbaat dank,

Ben Loomans

Bijlagen

Iemand wellicht een idee, of nog uitleg nodig? Alvast bedankt,
Ben

Ik heb geen idee wat je nu precies wilt bereiken.
Wat mij betreft zie ik geen overeenkomst tussen je vraag en je voorbeeldje.
Je hebt het voorbeeld bestandje denk ik te veel uitgekleed en daarom begrijpt niemand je vraag en krijg je daarom ook geen antwoord.

Plaats eerst eens een meer relevant voorbeeld bestandje.

Ik heb uiteindelijk een professional ingehuurd om het voor elkaar te krijgen, de vraag mag dus vervallen :)

In de beginpost dien je zelf aan te geven dat de vraag "opgelost" is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan