• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regel voorwaardelijke opmaak kopiëren en plakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris15

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2016
Ik heb een regel gemaakt in voorwaardelijke opmaak, maar ik moet er nog 35 maken.

Kan ik de eerste regel die ik gemaakt heb kopiëren en plakken en dan aanpassen? Dat zou een hoop werk schelen.

Zie bijlage.

Dank

Bijlagen

• Schermafbeelding 2022-02-25 om 14.09.47.png
    Schermafbeelding 2022-02-25 om 14.09.47.png
    109 KB · Weergaven: 17
Regels kun je dupliceren

Dit is niet wat ik bedoel (denk ik)
Ik wil de regel gebruiken, maar met andere eigenschappen.

De huidige regel gebruikt celwaarde =1
En de nieuwe regel moet bijvoorbeeld de celwaarde =2 zijn

Zie bijlage: Ik heb nu 2 regels gemaakt, zijn deze te kopiëren en te plakken zodat ik ze daarna kan aanpassen?

Bijlagen

• Schermafbeelding 2022-02-25 om 14.28.40.png
    Schermafbeelding 2022-02-25 om 14.28.40.png
    136,9 KB · Weergaven: 11
Dan kan je dat toch nog van die link doen en dan verander je gewoon de celwaarde. Zo zou ik het gedaan hebben. Misschien is er wel iets voor maar dat weet ik niet.

1. Regel dupliceren
2. Van de 1 een 2 maken.
3. Regel dupliceren
4. van de 2 een 3 maken
5. etc.

Je ontkomt er niet aan om dit 35x te doen als je 35x verschillende VO wilt toepassen.

Ik zou dus precies zo doen als de video en dan 35x handmatig de celwaarde veranderen. Is de formule al doorgetrokken.
Plaats anders het bestand dan wil ik het voor je proberen.

Als ik weet hoe ik een regel moet dupliceren is het prima Maar ik zie alleen: Regel toevoegen of verwijderen of nieuwe regel maken.

Dus hoe kan ik de regel dupliceren? Zie laatste bijlage...

Ik zal deze post stopzetten, want er klopt het een en ander niet.
Bij de voorwaardelijke opmaak, ziet een andere berekening niet de opmaak, maar het originele getal.

Dus zal ik een nieuwe vraag stellen over bijvoorbeeld "vervangen van waardes" te automatiseren of iets dergelijks.Bedankt voor alle moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan