regels aanmaken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

hypermaxx

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
als ik een regel aanmaak, bv...alle post van persoon "x" moet automatisch in map "persoon x" komen.
Als ik die regel aanmaak, vraagt hij dan als ik die regel wil toepassen op al de mail al aanwezig in de inbox. Dan kies ik voor "ja", maar er gebeurd niets.
Ik maak dan diezelfde regel nogmaals aan, hij vraagt terug als hij die moet toepassen op de mails reeds in de inbox. Terug kies ik voor "ja", en dan werkt het wel.
Op zich geen probleem, maar elke regel moet ik dus 2 maal aanmaken, en elke regel bestaat ook effectief 2 maal als ik al de regels ga gaan bekijken..

wiet iemand hier raad mee???

hypermaxx

Geplaatst door hypermaxx

Op zich geen probleem, maar elke regel moet ik dus 2 maal aanmaken, en elke regel bestaat ook effectief 2 maal als ik al de regels ga gaan bekijken.
Ik begrijp het probleem niet zo goed.
Als die al aanwezige mail naar de aangemaakte map is verplaatst, dan kun je die regel toch weghalen?

Guus.

welke outlook versie?

Geplaatst door Guus abc
Ik begrijp het probleem niet zo goed.
Als die al aanwezige mail naar de aangemaakte map is verplaatst, dan kun je die regel toch weghalen?

Guus.

dat is waar, maar ik krijg veel mail, die ik wil automatisch naar een map wil laten verplaatsen via een regel, maar ik moet die regen telkens 2 maal maken.

Mijn vraag is gewoon hoe dit komt?

hypermaxx

Tja, ik ken het probleem van 2x dezelfde regel aanmaken voor een persoon. Soms werkt het bij mij naar 1x al, andere keer na 2x, nu maak ik standaard 2x een regel voor een persoon aan. Tja, ik vindt het ook wat vaagjes, maar goed ik kan er wel mee leven.

Dit werkt perfect in 2003.

Kijk maar in de bijlage.

Laatst bewerkt:
Het gaat hier over de binnenkomende post van verschillende mensen. Deze post moet dan automatisch in bepaalde mappen vliegen en niet in postvak in blijven staan.

Ik moet je er overigens bij vertellen dat ik niet via extra naar regels ga, maar via het knopje wat bij mij naast zoeken staat.

Bij iedereen die er 2x instaat zie ik nu via extra, regels, dat er bij de 1 dit staat: persoon a(1) en persoon a(voor andere computer)

Beetje vreemd als ik van m'n account de post maar op 1 pc ontvang

Zoals je ziet heb ik in het bovenste gedeelte vier regels namen staan en die gaan naar vier verschillende mappen.
Ik doe precies wat jij wilt.

naam a naar map a
naam b naar map b
naam c naar map c
naam d naar map d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan