Gerald Baalhuis
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2006
Ik heb een groot 'moederbestand' met een werkblad genaamd "Alle Opdrachten" met zo'n 600 rijen. Ik heb al zitten spelen met een macro, die doet op zich wat ik wil, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat de macro zich herhaald tot deze aan het eind van de rijen in het moederbestand is gekomen?
Een groot aantal cellen van elke rij uit het moederbestand moeten naar een ander werkblad (laten we dit Blad 1 noemen) gekopieerd worden, naar verschillende cellen in dat werkblad.
Ik heb al zitten spelen met een macro, die doet op zich wat ik wil.
Als de macro is 'afgelopen' kopieer ik dit gevulde 'nieuw' werkblad telkens naar het einde van de werkmap, ga terug naar moederwerkblad en herhaal de macro.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de macro zich herhaald tot deze aan het eind van de rijen in het moederbestand is gekomen?
En wellicht kan de macro veel korter en simpeler als de 'opgenomen' marco?
Alvast weer bedankt voor het meedenken.
Gerald
Gerald
Een groot aantal cellen van elke rij uit het moederbestand moeten naar een ander werkblad (laten we dit Blad 1 noemen) gekopieerd worden, naar verschillende cellen in dat werkblad.
Ik heb al zitten spelen met een macro, die doet op zich wat ik wil.
Als de macro is 'afgelopen' kopieer ik dit gevulde 'nieuw' werkblad telkens naar het einde van de werkmap, ga terug naar moederwerkblad en herhaal de macro.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de macro zich herhaald tot deze aan het eind van de rijen in het moederbestand is gekomen?
En wellicht kan de macro veel korter en simpeler als de 'opgenomen' marco?
Alvast weer bedankt voor het meedenken.
Gerald
Gerald