regels instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
136
Ik wil in outlook 2010 regels instellen; een automatisch reactie dat mijn email adres veranderd.

als ik naar regels en waarschuwingen ga komt er een venster met: 'wijzigingen op deze map toepassen:' in de keuzes staan mijn gmail adressen apart maar de 2 emailadressen van hetnet en 'muman2.nl' staan samen. Hoe kan ik deze 3 apart krijgen? want ik wil af van de hetnet adressen.

dank,
muman
 
Wellicht is het niet helemaal duidelijk wat je nu precies aan het doen bent.... Je vraag gaat over regels, maar ik zie geen vraag staan die met een regel te maken heeft.
 
Hallo OctaFish,

Altijd lastig als zoiets. ik heb zelf het idee dat de vraag helder is maar doordat ik er mee bezig ben kan het goed dat het alleen voor mij helder is. Ik probeer het nog een keer:

In outlook 2010 kan je regels instellen dat ontvangen emails automatisch een van te voren gemaakte reactie als antwoord ontvangen, of worden doorgestuurd, weggegooid of iets anders wat je kan instellen.
Ik heb een regel gemaakt in outlook 2010 dat er op elk binnenkomend bericht op het adres aaa@hetnet automatisch een antwoordbericht wordt verzonden dat dit aaa@hetnet email adres gaat vervallen en of men voortaan een xxx@gmail adres wil gebruiken.
Nu blijkt dat emails naar bbb@hetnet en mijn eigen post@‘numan2’.nl adres ook deze regel toepassen. Dat was niet de bedoeling.
Als ik in Outlook 2010 ga naar -> start -> regels -> regels en waarschuwingen beheren -> opent een window. Daarin staat o.a.: ‘wijzigingen op deze map toepassen:’ in het drop down menu daarachter kan ik de map kiezen waarop de regel van toepassing is. Elke map bevat een of meerder emailadressen. mijn gmail adressen zitten elk apart in een map. maar aaa@hetnet en bbb@hetnet en post@numan2.nl zitten samen in een map. Hoe kan ik regels toepassen op deze emailadressen afzonderlijk?

Ik hoop dat de vraag nu duidelijk is.

groet,
Muman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan