• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regels kopieren die er nog niet zijn, de rest niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morriss

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Goedemorgen,

Ik heb een totaallijst, deze lijst wordt elke dag aangevuld met werken. Er staat een macro in die automatisch alles filtert met de code off uitst, zodat alle uitstaande offertes in het tabblad "offertes uitstaand" terecht komen.

Nu wil ik graag een macro hebben die eerst alle regels van tabblad "offertes uitstaand" kopieert naar het tabblad "Nabellen". Als een regel eenmaal op het tabblad Nabellen staat moet ie daar automatisch blijven staan en mag ie niet meer veranderd worden door de macro.

Het tabblad "TOTAALLIJST" wordt elke dag aangevuld, dus er komen steeds werknummers/regels bij. Nu wil ik eigenlijk dat excel kijkt of een werknummer al in de tab "nabellen" staat. zoja, dan doet ie er niks mee. zonee, dan kopieert de hele regel naar het tabblad "nabellen" (die regel komt dan dus helemaal onderaan de lijst, want de regels die er al staan mogen niet veranderd worden).

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.

Alvast bedankt voor de moeite.

MVG

Hmm, ja klopt, ik krijg het bestand niet kleiner dan 400kb (rar/zip) en hij mag maximaal 100kb zijn :s

ook als je het bestand beperkt tot maar 4 voorbeeld regels. Het hoeft niet het totale bestand te zijn zolang de helpers maar kunnen begrijpen wat er gedaan moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan