regels maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobiel2000

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Wie weet hoe ik een regel kan maken voor een grotere groep. Van meerde personen maar van het zelfde bedrijf krijg ik mail. mijn vraag is eigelijk kan ik een regel maken voor dit gehele bedrijf?

alle mailadressen eindige op het zelfde zoals: jan@voorbeeld.nl, piet@voorbeeld.nl

Kan ik geen regel maken dat alle mailtjes die van @voorbeeld.nl komen naar 1 map gaan?

*@voorbeeld.nl werk namelijk niet.

bvd

In je adresboek kun je een groep mensen selecteren als 1 sub-map met mail adressen.
De nodige adressen kopieren naar een sub-map "collega's"
Als je nu een mail opmaakt, en de map "collega's" selecteerd, dan wordt de mail verstuurd naar iedereen uit die sub-map.

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat is eigenlijk mijn vraag niet.

In outlook kan je inkomende mailtjes gelijk weg zetten in mappen. (hier maak je zogenaamde regels voor).

Nu komen er bij mij dus zakelijke mailtjes binnen. Het probleem dit bedrijf heeft een x aantal duizend werknemers en iedereen heeft een mail adres. Ik weet dus nooit van wie een mailtje komt. Nu wil ik voorkomen dat ik straks voor ieder persoon die daar werk een regel moet maken vandaar mijn vraag.

nieuwe regel maken
'beginnen met een lege regel'
'berichten controleren als deze aankomen'
'met specifieke tekst in het adres van de afzender'
klik op 'specifieke tekst' en vul "@voorbeeld.nl" in (uiteraard zonder quotes - outlook voegt die daarna zelf wel toe)

Hoop dat dit minstens een beetje helpt... B.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan