Hoi,
Ik heb 2 mail-adressen (school en privé) in Outlook en het is me gelukt om ze in 2 aparte mapjes in te delen....
Nouja, niet helemaal. Ik heb 2 regels ingesteld:
- Indien ontvanger <prive-email> is, dan naar de privé-map
- Indien ontvanger <school-mail> is, dan naar de schoolmap
Maar via school worden nogal wat mails via groepen verzonden, en daar wordt niet naar gekeken. Het kijken naar groepen werkt niet goed en het zijn er ontzettend veel waar ik lid van ben.
Hoe kan ik Outlook instellen zodat hij ook naar de members in een groep kijkt en dan kijkt of mijn mailadres er in voor komt?
OF: Is Outlook ook zo in te stellen dat hij gewoon per account indeelt?
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven, zo niet, vraag gerust naar meer info
Alvast bedankt voor jullie moeite,
Groeten
Ik heb 2 mail-adressen (school en privé) in Outlook en het is me gelukt om ze in 2 aparte mapjes in te delen....
Nouja, niet helemaal. Ik heb 2 regels ingesteld:
- Indien ontvanger <prive-email> is, dan naar de privé-map
- Indien ontvanger <school-mail> is, dan naar de schoolmap
Maar via school worden nogal wat mails via groepen verzonden, en daar wordt niet naar gekeken. Het kijken naar groepen werkt niet goed en het zijn er ontzettend veel waar ik lid van ben.
Hoe kan ik Outlook instellen zodat hij ook naar de members in een groep kijkt en dan kijkt of mijn mailadres er in voor komt?
OF: Is Outlook ook zo in te stellen dat hij gewoon per account indeelt?
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven, zo niet, vraag gerust naar meer info

Alvast bedankt voor jullie moeite,
Groeten