Regels op basis van Bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjager2

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Ik maak regels op Basis van Bericht en die zet ik dan in een map "Reclame". Nu heb ik per ongeluk een vriend in de "Reclamemap" gezet en ik wilde deze dus weer terug zetten. Eerst gevraagd aan de Hulplijn van Seniorweb. Hun advies: Klik op Postvak IN>Extra>Email en zó kan ik het vinkje van de email, die ik er per ongeluk ingezet heb, verwijderen en ook kan ik daarin op "verwijderen" klikken. Alle Regels van Bericht na gekeken, maar het emailadres van die vriend staat er niet meer in en tóch krijg ik de emils van die vriend in mijn Postvak "Reclame". Wie weet raad???????? P.s. Ik heb Outlook Express en Windows XP Home.

Laatst bewerkt:
Dan nog maar eens kritisch naar je "regels" kijken. Heb je geen verwijzingen in de vorm van bepaalde woorden in de een of andere regel ide naar die vriend verwijzen?

Dan nog maar eens kritisch naar je "regels" kijken. Heb je geen verwijzingen in de vorm van bepaalde woorden in de een of andere regel ide naar die vriend verwijzen?

Nee, het hele emailadres staat er niet meer in en tóch komen de berichten van die vriend in "Reclame". Onbegrijpelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan