Regels verzonden items

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bastiaan1986

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een vraag m.b.t. het aanmaken van regels in Outlook 2007. Ik stel een regel in waarbij mails verzonden aan adres 'X' verplaatst worden naar een andere map.
Nu worden deze items niet verplaatst, maar als ik naar het venster regels ga en klik op 'nu uitvoeren' worden deze wel netjes verplaatst.

Heeft iemand enig idee waarom de regel dit automatisch doet?

Alvast bedankt.


Groetjes,
Bastiaan
 
Heb je de regel wel aan gezet? Als hij het wel doet met handmatig starten, dan vermoed ik dat je hem wel gemaakt hebt, maar niet geactiveerd.
 
Opnieuw opstarten helpt niet en ook is de regel 'actief'.
Vind het overigens ook vreemd hoe de regel uitgelegd staat (zie screenshot)

Er staat 'Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen verzonden aan 'X''. Klinkt vreemd..aangezien het om een verzonden bericht gaat en niet om een bericht wat je ontvangt.

Doe ik iets verkeerd of?

Groetjes,
Bastiaan
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    45,2 KB · Weergaven: 126
het zou kunnen dat je iets niet goed hebt gedaan, maar dat is vanaf het plaatje niet te zien. De afbeelding laat een voorbeeldtekst zien, die is gebaseerd op een binnenkomende mail. Waarschijnlijk omdat dit de meest voorkomende actie is. Je kunt beter een screenshot maken van het uiteindelijke resultaat; daar zien we meer aan.
 
Hallo,

Onderstaand afbeelding hoe de regel ingesteld is. In principe precies hetzelfde zoals het voorgaande voorbeeld. Zoals je ziet is de regel actief en wanneer ik de regel handmatig uitvoer werkt het prima.

Iemand nog enig idee hoe dit op te lossen is?

Groetjes
 

Bijlagen

  • naamloos2.JPG
    naamloos2.JPG
    62,7 KB · Weergaven: 109
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan