Regen software, terugzetten van RIM bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tobberd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Hi,
Had gisteren - dacht ik - een backup gemaakt. Had namelijk een virus op de hd en wilde ook al een tijdje mijn pc helemaal restoren, dus ik dacht, laten we er nu dan maar eens aan beginnen.
File backup op externe schijf Toshiba, met software Regen. Deze maakt schijnbaar RIM files van alles, gecomprimeerd. Maar hoe in godsnaam zet ik alles terug? Ben er-rug bang dat alles verloren is. Vorig backup is al veel te lang geleden (sept. vorig jaar!). Toen had ik overigens gewoon een kopie van mijn hd gemaakt.
Iemand enig idee??? :(

kun je het niet met het programma waarmee je een back-up had gemaakt restore back-up doen??

nee.
De restore van de PC was ook een restore van de software zo lijkt het. Logisch natuurlijk, maar hij kan dus geen geregistreerde back-ups terugvinden. Ik weet het: 't is heel raar gezien de backup op een xterne schijf staat.... Ik snap er zelf ook helemaal niks van.
Ik zie op de xterne schijf dus wel de gecomprimeerde bestanden staan. Ze zijn 600 Mb per stuk. Bij elkaar zo'n 21 Mb dus ik weet zeker dat alles daar toch in moet staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan