Regeneratie mails in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

nootie

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Hoi,

Ik kan via mijn gratis hotmailadres mijn mails bekijken via outlook (dit is mogelijk met microsoft outlook messenger connect). Maar de nieuwe mails die ik ontvang, kan ik enkel maar bekijken als ik outlook afsluit en weer opstart. M.a.w. de mails worden niet automatisch geregenereerd. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Tijdens het opstarten van mijn outlook kom ik niet automatisch in mijn 'postvak in' van mijn hotmailaccount, maar telkens in 'postvak in' van 'mijn persoonlijke mappen'. Weet er iemand hoe men dus die startpagina kan wijzigen naar mijn 'postvak in' van mijn hotmailaccount?

Wanneer ik ook mijn ontvangen mails verwijder via outlook en ik kijk later naar mijn mails via www.hotmail.com, dan zijn deze verwijderde mails nog altijd aanwezig. Weet er iemand ook hierop raad?

Thx

Laatst bewerkt:
Hoi, de regeneratie van mijn mails is afhankelijk van de optie 'status verzenden/ontvangen'. Van mij stond de 'status verzenden/ontvangen' om de 30min. Wanneer ik hem om de minuut plaatste, kreeg ik mijn mail op tijd binnen (namelijk binnen 1 minuut). Ook het verwijderen van de mails via outlook, was zichtbaar via www.hotmail.com binnen de minuut.

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan