regestratieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
hallo,
ik wilde vandaag mijn laptop opnieuw gaan instaleren met vista, dat was allemaal gelukt en dan ga ik via deze computer rechtermuisknop en dan staat eronder nog 15 dagen voor het registreren.
heb ik dat gedaan, productcode van de onderkant van de laptop over getypt en dan staat er opeens: neem met de automatische telefoon contact voor het registreren van het product.
zijn er ook nog andere mogelijkheden?

robin

inplaats van de telefoon zou je een brief kunnen sturen.....:)

maar gewoon de telefoon pakken en doen wat er dan gezegd wordt.

hallo,
ik wilde vandaag mijn laptop opnieuw gaan instaleren met vista, dat was allemaal gelukt en dan ga ik via deze computer rechtermuisknop en dan staat eronder nog 15 dagen voor het registreren.

Zal wel om Activeren gaan. Registeren is vrijwillig. Gewoon bellen is het motto!. Let wel op dat bij Vista de boel strakker staat dan bij XP, Dus niet Vista OEM op meerdere gaan zetten want dat levert een probleem op.Is alles in orde is het een fluitje van een cent.

Zal wel om Activeren gaan. Registeren is vrijwillig. Gewoon bellen is het motto!. Let wel op dat bij Vista de boel strakker staat dan bij XP, Dus niet Vista OEM op meerdere gaan zetten want dat levert een probleem op.Is alles in orde is het een fluitje van een cent.
ik heb vista oem alleen geinstaleerd op mijn laptop.

robin

mooi om te lezen.......gebeld zeker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan