Regio 2 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Hoe verander ik de regio van mijn dvd speler van 1 naar 2 ?
Hij staat nu op 1 en kan daardoor denk ik geen dvd's afspelen , maar ik heb geprobeerd om hem naar 2 te zetten maar dat kan dan niet.
Hij geeft een foutmelding aan.
( Kan de regio instelling niet bijwerken.Controleer of het station een medium voor regio 2 bevat en of u administratorbevoegdheden hebt.):evil: Hier snap ik dus ff nix van :rolleyes:

Als je geen administratorrechten hebt (eerste gebruiker XP bijvoorbeeld) kun je dit niet aanpassen. Verder staat er dat je er een DVD die regiocode 2 gebruikt moet plaatsen, het aanpassen gebeurd dan vanzelf.

Ik heb nu verschilende dvd's geprobeerd maar geen van dvd doet het . cd rom en audio speeld hij super af
Kan het wat te maken hebben met sp 2 ?

Als je het programma al te vaak gewijzigd hebt in andere regio's dan kan het wel eens op slot staan.

Je kan je DVD speler 5x veranderen van regio.
Wanneer je dit aantal gehaald hebt, zal hij op de laatst gekozen regio blijven staan.

Plaats hier eventjes om wat voor DVD-Speler het gaat.

Mvg Patrick

Het gaat hier om een samsung dvd rom sd-616T
maar bij eigenschappen regio staat dat ik hem nog 4 keer kan veranderen
Waarom staat er een derde station bij mijn cd/dvd stations (H-H dvd-rom dvd-415D SCSI CD rom Device)wat is dit ?:confused:

Probeer eens op te starten in Veilige modus als admin.
Kan je hem nu wel veranderen?

Mvg Patrick

Dat is een virtuele DVD/CD speler.

ahum hoe kom ik in veilige modus ,ik als leek zijnde hihi:o kan geen kwaat toch als ik daar in gaat rommelen?

Druk tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 (bij bepaalde Asus Mobo's F5).

Daarna kies je voor opstarten in veilige modus, en kies voor admin.

Mvg Patrick

Geplaatst door patrickt
Druk tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 (bij bepaalde Asus Mobo's F5)

Niet het merk moederbord bepaalt de veilige modustoets. Windows regelt dat helemaal zelf. F5 is automatisch de veilige modus opstarten, F8 zorgt voor een keuzemenu.

Geplaatst door Tiborv

Niet het merk moederbord bepaalt de veilige modustoets. Windows regelt dat helemaal zelf. F5 is automatisch de veilige modus opstarten, F8 zorgt voor een keuzemenu.

Waarom start mijn pc dan niet op in veilige modus met F8, en wel met F5?

Dit heb ik nadat ik mijn pc een upgrade heb gegeven.
(mobo, processor, etc.), en ik werk nog steeds met dezelfde installatie cd.

Mvg Patrick

Dat ligt dan eerder aan het moment van het indrukken van de toets dan aan iets anders. De werking van F5 en F8 is bij alle versies van Windows (vanaf 95) hetzelfde.

Geplaatst door Tiborv
Dat ligt dan eerder aan het moment van het indrukken van de toets dan aan iets anders. De werking van F5 en F8 is bij alle versies van Windows (vanaf 95) hetzelfde.

Dan weet ik niet wat bij mij het probleem is, maar F8 werkt echt niet.

Misschien iets voor een nieuwe thread.

Mvg Patrick

of toetsenbord.;)

Ik heb het in de veilige modus ook geprobeerd maar daar krijg ik dus dezelfde melding.
Misschien een nieuwe dvd speler er in gooien ??:rolleyes:

Een nieuwe speler is wel een heel drastisch besluit. :D

Probeer de firmware eens te updaten.

Mvg Patrick

Oke maar hoe doen ik dat ?
Zoals je merk weet ik er nix van :D

Ik is geloof al een eind opweg op de site van samsung bij download kom ik dus de dvd rom die ik heb niet tegen de SD-616T wel de SD-616B en de SD-616E :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan