regio code dvd-brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
5.421
Hoi,

Ik heb voor iemand een syateem samengesteld, en geïnstalleerd.

Nu kijk ik in apparaat beheer naar de eigenschappen van de dvd-brander.

Nu staat er bij de regiocode, dat ik nog maar 2 maal kan veranderen.

Bij nieuwe DVD-branders/spelers is dit toch 4 maal?

NEC DVD-RW ND-1300A


Greetz Patrick
 
Dat is geen goed teken. Ik heb een Lite-on 401S, maar heb 5 mogelijkheden. Het vreemde is dat ik geen regio heb ingesteld , er zijn dus nog steeds vijf mogelijkheden, maar de brander werkt als een speer en levert prima kopietjes af. In ieder geval weet ik dat je de overgebleven twee mogelijkheden niet moet verbruiken, je brander nokt er dan mee.
 
brander nokt ermee ??!?
alleen regio gebonden dvd's kun je dan afspelen bedoel je.
stel dat de laatste verandering op regio 2 staat heb je geen probleem , 1 zul je je dvd's in de states moeten huren/kopen :D

voor branden heeft dat totaal geen invloed
 
Hoi Patrickt.

Er zijn altijd nog andere mogenlijkheden , bvb met anydvd.

Kijk hier maar op DEZE site.

groetjes speedtouch
 
Bedankt Sppedtouch. Dit kan ik evt. als optie gebruiken.
Maar wanneer een nieuwe dvd-speler/brander, maar 2 keer kan veranderen van regiocode (na instellen van regio code 2, kan ik nog maar 1 keer veranderen), denk ik dat ik toch maar eens de leverancier ga aanspreken.

Greetz Patrick
 
Dat zou ik in jou geval ook doen.

Ik heb ook een lite-on 401s net als hdpatrick en ook ik kan de regio nog 5 x veranderen.

Het lijkt wel of ze met die nieuwe brander van jou aan het expirimenteren zijn geweest in een of andere pc.

Maar het is jou woord tegen hun , ik hoop dat ze soepel zijn en jou gelijk geven.

succes groetjes speedtouch
 
Ik stel regelmatig pc's samen, nu ben ik voor het eerst bij deze winkel geweest.
Dit omdat hij dichtbij is.

Doet hij er niets aan, je raadt het al, was het gelijk de laatste keer.

Wat is jou mening van dit bedrijf? (qua prijzen enz)

Greetz Patrick
 
De site geeft een positieve indruk , ik weet niet of ze een goede voorraad hebben.

Het is altijd fijn als je een onderdeel nodig hebt dat ze het op voorraad hebben of binnen een dag kunnen leveren, in z'n geval mag de prijs iets hoger zijn dan de goedkoopste leverancier via tweakersnet.

Wat heel belangrijk is de service die ze willen leveren en de winkel is lekker dicht bij roosendaal.

Toevallig ben ik een week geleden nog voorbij de winkel gereden .

Als je met de dvd-brander een bezoek brengt aan de winkel attendeer ze dan op de website van hun met het motto.

[ laat uzelf verrassen door de BESTE SERVICE ]

Groetjes speedtouch
 
Voorbij de winkel gereden????
Het is een bedrijf wat gevestigd zit aan een gewoon huisadres.
Wel een officieel bedrijf, maar op deze manier heeft hij geen kosten van een pand.

Greetz Patrick
 
Een echte winkel kan je niet noemen dat klopt.

Als ik het mij goed herinner was het een 2 onder een kap woning.

Ik reed er toevallig langs was verkeerd gereden moest in de krommestraat zijn.

Collega's van mij hebben daar eens een offerte laten maken voor een pc project , maar hebben besloten om een bedrijf uit oudenbosch alles te laten leveren.

Groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan