Regio omzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter timon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

timon

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Help !!!

Wie kan mij vertellen hoe ik een regio code om kan zetten op mjn dvd brander .
Merk medion ( aldi)
wordt gezien als Sony dvd rw dw-u18A
Hij staat op een verkeerde regio Kan dus geen dvd's branden.DVD'S branden lukt wel maar ze lopen vast bij het bekijken.
Probleem lijkt opgelost te kunnen worden als deze op de goede regio code staat.:(
Wie o wie kan me helpen.
Alvast bedankt

regio code zetten kan je maar 5 keer met dit programma omzeil je de regio code www.slysoft.com
download het programma anydvd.

Dat progamma heb ik gedownload.
Hoe kan ik ze nu gaan branden?
Het probleem is: regio code van mijn dvd brander
Ik kan dus geen films branden.Of zijn ze soms wel te branden met dat progamma. Sorry maar ik ben maar een leek op dat gebied. ik wil dus 1 op 1 gaan copieeren. Mijn dvd speler kan het wel lezen ( staat wel goed blijkbaar ) maar mijn brander niet:(

programma's die je moet heben.

1 anydvd
2 dvd schrink
3 dvd decrypter
4 brander softwaren
gebruik googles en een wereld gaat voor je open ;)

Dvd Schrink en
dvd decrypter kan ik gaan downloaden Als brandersoftware heb ik nero.6.6
Als ik een film wil copieeren maakt hij eerst een image aan en dan moet hij gaan branden maar dat is het hem dat doet hij niet. Heb ook dvd x copy platium maar dan loopt de film vast. (wordt echter wel naar de dvd geschreven)
Het probleem is echter de brander leest mpg of mpeg dat wil ik even kwijt zijn.En staat op een verkeerde regio

Foto's brandt hij perfect.
Maar op een of andere manier pakt hij de films niet.
Ps dvd schrink en decrypter zijn deze in het ned ?

groet Timon

vastlopen lijk me toch een andere oorzaak.
wat zijn de specs van die laptop en wat draai er allemaal,
nog mee ?

zal het zo zegen wat is het voor film die je van plan bent,
te branden ?