gebruiker37
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2009
Had vraag hier al eens gesteld maar kan hem nergens meer vinden. heb een regio 1 tv serie op dvd gekocht, dacht zie daarna wel hoe ik het voor elkaar krijg om hem af te spelen (gezien wij in ons kikkerlandeje regio 2 spelers hebben , even voor de leek die dit voor niks waarschijnlijk dan ook leest), maar bleek niet moeilijk , dvds speelden gewoon op bijde dvd roms spelers die ik heb en ook op de gewone dvd speler. Nu doen een paar dvds van de serie het toch niet blijkt. twee doen helemaal niks en van sommige dvds doen sommige gedeeltes het wel en delen het niet. Kreeg al het advies van iemand om avs4you te gebruiken om dvd op harde schijf te zetten en daarvanaf te proberen, gezien die de beveiligingen eraf (kan) haalt (halen). Dat programma moet je voor dokken alleen dus die optie gaat eerst even op de "backburner" (nederlandse term is "lange baan " misschien maar weet niet zeker , hoe dan ook). Heb ook al op advies "genie" (Om dvd rom speler op regiocode 1 te zetten) maar daar loopt de dvd telkens in vast, persoon die "genie" als tip gaf gaf ook nog een andere optie maar kan zijn/haar antwoord nergens meer terug vinden, dacht dat het gewoon bij de door mij gestelde vragen zou blijven staan, maar helaas, dus die ben ik kwijt (zal wel op een verkeerde knop gedrukt hebben ergens, doe ik wel vaker, en zal nog wel vaker in de toekomst doen ook ben ik bang). of iemand dus nog iets anders weet om de dvds toch afgespeelt te krijgen.