register configuratiefout ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

blonder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2003
Doordat ik voor het instaleren van een spel te weinig ruimte had heb ik dingen weggedaan die ik waarschijnlijk niet weg had mogen gooien.
Ik krijg de volgende meldingen:
XMS-cache
ongeldige dynamische VXD koppelingsaanroep van vwin32 (01) + 00000714 naar apparaat 0009 service 1
registerconfiguratiefout.
Ik kreeg wel de vraag of ik windows 98 opnieuw wilde installeren maar daarna gaf hij aan daar te weinig ruimte voor te hebben. Ik moest ruimte vrij maken maar hoe kan ik dat doen zonder in windows te kunnen komen? Erg gelukkig zal ik worden als het mij lukt hier uit te komen, bij voorbaat hartelijk dank!
vriendelijke groet, Blonder

helaas kom ik er nog steeds niet uit

Normaal gesproken had het moeten lukken maar ik heb ook de reserve registers weg gemaakt dus kan hij daar geen aansprak op maken. Toch bedankt voor de moeite.
Nog een vraag: kan ik zonder windows op te starten ruimte vrij maken, programmas verwijderen om zo windows opnieuw te instaleren? En hoe doe ik dat?
Anders moet ik maar formateren en opnieuw instaleren, en hoe doe ik dat?
alvast bedankt, Blonder

als je op je pc niet veel zaken hebt die erg belangrijk zijn? kan je beter een schoonepc maken ! hoe je dit doet, bootdisk in de pc doen,als je die hebt? anders kan je deze hier downloaden www.bootdisk.com kijk hier op deze site, www.schoonepc.nl heel leerzaam, goed lezen, en gewoon doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan