Register kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreepmaster

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Berichten
111
Hoii,,

Ik heb een probleem.. Blaablaaablaat.. :eek: Ik kan niet meer inloggen.. :( Er is wat in het register wat niet helemaal deugt..:eek: Hij kan geen tijdelijke profielmap aanmaken omdat er te weinig.. Ehm... Rechten zijn.. Nu is mijn vraag.. Kan ik mijn register repareren terwijl ik op een andere versie van XP alles draai..?:eek: Ik word er echt gek van..:evil:

Groet,,

Kreepmaster.be.. :S
 
Laatst bewerkt:
Wordt gek van die smile's.:( :rolleyes: ;)

Lees en huiver, je kunt natuurlijk ook een systeemherstel doen in veilige modus.
 
Lange Pier zei:
Wordt gek van die smile's.:( :rolleyes: ;)

Lees en huiver, je kunt natuurlijk ook een systeemherstel doen in veilige modus.

Als ik niet in de veilige modus kan komen omdat hij niet kan opstarten.. :')
 
Kies eens in het F8 menu voor de laatst goed werkende ...................
 
Jozo zei:
Kies eens in het F8 menu voor de laatst goed werkende ...................
Nee.. Lukt allemaal niet.. De bestanden die op die repair map staan zijn allemaal hetzelfde en dus met die fouten.. :(
 
kreepmaster zei:
Nee.. Lukt allemaal niet.. De bestanden die op die repair map staan zijn allemaal hetzelfde en dus met die fouten.. :(

Kul, in de map repair staat de register files van tijdens de installatie, en in system volume information, de bestanden van herstelpunten.
 
Lange Pier zei:
Kul, in de map repair staat de register files van tijdens de installatie, en in system volume information, de bestanden van herstelpunten.
Huh..? Zal wel aan mijn IQ liggen.. System Volume Information kan ik niet betreden,, En ja, heb die opties geprobeerd..
 
Zet XP er maar opnieuw op, of probeer een herstelinstallatie, anders gaat het toch niet werken.:rolleyes:
 
Jozo zei:
Kies eens in het F8 menu voor de laatst goed werkende ...................
Heb je dit gedaan wat Jozo hier heeft getypt??
En zo ja waar zag je dit staan......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan