register op schonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
231
kan ik een register opschonen van xp er staan een hoop gegevens van programma's in die al lang gedeinstalleerd zijn.
 
Maar hoe goed deze programs ook zijn, ga altijd te werk met de grootste voorzichtigheid.
Zo'n programma kan ook een foutje maken of teveel weghalen.
 
Kies daarom altijd voor een programma die eerst een back up maakt van je register.;)
 
Geplaatst door maikel9
Kies daarom altijd voor een programma die eerst een back up maakt van je register.;)

zoals washandgo, gebruik ik al jaren zonder problemen, schoont je hele systeem en geeft dmv groene en rode bolletjes aan wat wel veilig en wat niet veilig verwijderd kan worden.
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Jazeker, met Ccleaner gaat dat heel goed.
jah nou de laatste keer dat ik dit programmatje heb gebrukt kon ik me niet meer aanmelden omdat ik te lezen krijg dat mijn windows niet si geactiveerd dan vraagt ie of je windows wil activiren druk ik ja dan meld ie weer af en zo de hele tijd mar door als je je pc dan in de veilige modus start dan meld ik me aan dan valt mijn pc uit !!:confused: dus idd een backup maken jha ;)
 
Geplaatst door tepke
kan ik een register opschonen van xp er staan een hoop gegevens van programma's in die al lang gedeinstalleerd zijn.


Keuze genoeg zoals je al ziet. Nog een paar erbij die ik altijd gebruik.

RecClean, moet op je systeem zitten. maar pakt niet alles.

Register Mechanic, draait bij mij na elke installatie, deinstallatie of als er iets goed fout is gegaan.
Register Mechanic is niet gratis maar je kunt het wel proberen en zien hoeveel fouten er in je registers staan. 500 is geen gek aantal.
Het maakt na correctie je systeem een stuk sneller.
 
Geplaatst door Jaber

jah nou de laatste keer dat ik dit programmatje heb gebrukt kon ik me niet meer aanmelden omdat ik te lezen krijg dat mijn windows niet si geactiveerd dan vraagt ie of je windows wil activiren druk (...)
Zo is er overal wel wàt :)
Lees deze topic eens door zou ik zeggen.
 
Geplaatst door raymond-hubertu


zoals washandgo, gebruik ik al jaren zonder problemen, schoont je hele systeem en geeft dmv groene en rode bolletjes aan wat wel veilig en wat niet veilig verwijderd kan worden.
rode en groene bolletjes dat doet jv16 powertools ook en ik gebruik het al een paar jaar zonder problemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan