Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door tepke
kan ik een register opschonen van xp er staan een hoop gegevens van programma's in die al lang gedeinstalleerd zijn.
Geplaatst door maikel9
Kies daarom altijd voor een programma die eerst een back up maakt van je register.![]()
jah nou de laatste keer dat ik dit programmatje heb gebrukt kon ik me niet meer aanmelden omdat ik te lezen krijg dat mijn windows niet si geactiveerd dan vraagt ie of je windows wil activiren druk ik ja dan meld ie weer af en zo de hele tijd mar door als je je pc dan in de veilige modus start dan meld ik me aan dan valt mijn pc uit !!Geplaatst door Admin_Frisian
Jazeker, met Ccleaner gaat dat heel goed.
Geplaatst door tepke
kan ik een register opschonen van xp er staan een hoop gegevens van programma's in die al lang gedeinstalleerd zijn.
Zo is er overal wel wàtGeplaatst door Jaber
jah nou de laatste keer dat ik dit programmatje heb gebrukt kon ik me niet meer aanmelden omdat ik te lezen krijg dat mijn windows niet si geactiveerd dan vraagt ie of je windows wil activiren druk (...)
rode en groene bolletjes dat doet jv16 powertools ook en ik gebruik het al een paar jaar zonder problemenGeplaatst door raymond-hubertu
zoals washandgo, gebruik ik al jaren zonder problemen, schoont je hele systeem en geeft dmv groene en rode bolletjes aan wat wel veilig en wat niet veilig verwijderd kan worden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.