register opschonen met easycleaner??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Register opschonen met easycleaner. Wie heeft daar ervaring mee??
ik gebruik bijna dagelijks cleaner voor ik afsluit. Maar ik had net eens met easycleaner gecheckt naar het register, vind hij 195 ongeldige entries. wel erg veel, hè??
Maar ik durf ze er niet zomaar af te gooien. Wie is met dit progje bekend en dan voornamelijk wat betreft het register.?? Alvast bedankt voor de reactie.
 
Gebruik EasyCleaner al jaren zonder een enkel probleem
 
Cleaner

is goed spul. Je moet het wel een beetje updaten op zijn tijd.

Greetz L
 
Gebruik EasyCleaner al jaren zonder een enkel probleem
Bedankt voor de reactie. Maar maak je dan ook het register schoon met easy cleaner??
Dat is wat ik eigenlijk wilde weten.
195 stuks vind ik wel veel, niet dat ik daarna problemen ga krijgen, dat iets niet goed meer opstart ?????
Wat denk je ervan?? Gewoon doen??:shocked:
greetz Gitana
 
Je zou het register nog eens kunnen controleren met Eusing Free Registry Cleaner :

http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm

Gebruik zelf dit programma al jaren en er is nog nooit iets verkeerds verwijderd.
Is dat ff schrikken, heb hem geinstalleerd en laten draaien: 594 problemen gevonden..:shocked::shocked: Kan ik die zomaar allemaal verwijderen?? Gewoon op repareren klikken en hupsakee...
Maar komt het dan nog wel goed?? Ik vind het zóóóveel, maar het zou kunnen , want ik heb problemen met bepaalde updates, dus heel vaak opnieuw geprobeerd erop te zetten.
 
Heb hetzelfde meegemaakt en 'het risico' genomen.
Persoonlijk geen problemen mee gehad.
 
Ik heb net wel al gelezen, dat hij een back-up maakt, en dat je later eventueel kan terugzetten, als wat fout gaat. Klinkt wel vertrouwelijk. Alhoewel..., heb geen zin in problemen ( wie wel??). Zal ik dan ook maar in het diepe springen??:shocked:
 
Het is al gebeurd. Ging dat snel, zeg. maar ik zie nog niks van een back-up. laat ik maar het beste hopen . Bedankt voor de tip ( als het goed gaat, heet dat.:D)
 
Het is moeilijk om iemand te adviseren 'in het diepe te gaan', wanneer je niet weet of diegene kan zwemmen :confused: Dat duwtje zul je jezelf moeten geven.

Voor je gemoedsrust zou je kunnen beginnen met CCleaner en daarna Eusing - zo doe ik het regelmatig en zoals gezegd zonder problemen:

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
 
Het is moeilijk om iemand te adviseren 'in het diepe te gaan', wanneer je niet weet of diegene kan zwemmen :confused: Dat duwtje zul je jezelf moeten geven.
Ja natuurlijk, je hebt volkomen gelijk.Maar ik heb al gesprongen.:D
Voor je gemoedsrust zou je kunnen beginnen met CCleaner en daarna Eusing - zo doe ik het regelmatig en zoals gezegd zonder problemen:
Ccleaner gebruik ik al jaren, altijd vóór het afsluiten van de p.c., nooit problemen, maar vond het in het begin ook akelig spannend. Wie niet waagt, hè...Dus laten we het beste hopen.

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
greetz : Gitana
 
Doe ik, maar eerst ff kijken hoe het morgen nog allemaal loopt. oké?
Greetz: gitana
 
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen ?

Tot nu toe geen echte problemen.:)
Maar heeft wel b.v. ook mijn bureublad fotoloos gemaakt. Heb het er weer terug op gezet.
Als dat alles is....ben ik gerustgesteld. Dus nog bedankt voor de tip.:thumb:
greetz Gitana
 
Als je je computer opnieuw opstart, en er geen probleme optreden, zullen er ook geen problemen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan