Register vernieuwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
122
Hallo
Ik heb een paar dagen geleden gelezen dat je dmv een dvd met vista derop je register gewoon kan vernieuwen zonder dat je al je programma's en gegevens kwijtraakt alleen klopt dit wel? en zo ja hoe doe je dat dan?

Mvg,
Molotovie
 
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, als je register vernieuwd of vervangt door een andere versie, dan zal je altijd problemen kunnen verwachten dat of je hardware en of software niet meer goed functioneerd, omdat een heleboel van dit soort zaken in het register zijn opgeslagen.

Waar heb je dit gelezen dan?
 
het lijkt me inderdaad ook zeer vreemd, het is waar zoals jackall het daar uitlegt...
alle geinstalleerde programma's staan ook geregistreerd in het register en heb je dus nodig volgens mij om je programma's uit te voeren.

Ik vraag me af waarom je dat zou willen doen:confused:
 
Heb ik het toch verkeerd gelezen:p en waar ik het gelezen heb weet ik niet meer maar ik zag zoiets ergens voorbij flitsen
Nee ik dacht al dat zoiets onwaarschijnlijk zou zijn want in je register staan al je sleutels opgeslagen van alle geïnstalleerde programma's maar ik wou het ff zeker weten maar nu heb ik antwoord dus bedankt:thumb:
grtz,
Molotovie
 
Laatst bewerkt:
ok dan :p

wil je deze dan nog even markeren als opgelost? :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan