register volledig opschonen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jefke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
hoi, een tijdje geleden heb ik gebruik gemaakt van style xp, nu wil ik er weer mee beginnen, helaas was het shareware en moet ik een code invoeren.

heb het register schoon gemaakt met regcleaner en alles gewist van stylexp maar toch moet ik telkens een code invoeren anders start het programma niet.

hoe moet ik het dan doen?
vind dit trouwens geen illegale vraag...

Misschien style xp verwijderen en opnieuw installeren? Dan hoef je denk ik niet steeds meer die code in te tikken. Dan is het register weer bijgewerkt.

Anders de backup van regcleaner terugzetten (of als het kan alleen dit deel ervan)

[edit]Nog een keertje gelezen. Heeft hij het wel gedaan zonder code invoeren?? Zo niet, dan zal het op deze manier moeten blijven en mogen we je inderdaad niet verder helpen.[/edit]

Geplaatst door jefke

hoe moet ik het dan doen?
vind dit trouwens geen illegale vraag...

Dat is het dus eigenlijk wel.

Je vraagt hier n.l. hoe je een testperiode van een programma kunt omzeilen.
Het programma geeft je een een bepaalde tijd om het programma uit te testen. Als het je bevalt dien je het na de testperiode te kopen.

Jij wilt de aankoop in dit geval omzeilen door de trial steeds opnieuw te installeren wat van zo'n trial niet de bedoeling is.

lieve tanja, bedankt voor je snelle reply, helaas heeft hij het niet gedaan, als ik geen code invoer start het programma gewoon niet.

Als ik mijn windows XP gewoon opnieuw instaleer zou hij wel weer gewoon gaan en mag ik hem wel weer gewoon downloaden en gebruiken... Ik zie er dus niets verkeerd in om gewoon het register te cleanen en opnieuw te gebruiken...

Dus het is toch zoals Lucky Fred al aangaf om de trial datum te omzeilen. Had ik het nog verkeerd begrepen.

Toch mogen we je op dat gebied niet helpen. De één vindt het niet illegaal, Helpmij vindt het wel illegaal. Helpmij kan daar problemen mee krijgen en werkt daar dus niet aan mee.

Sorry:)

PS. Ik heb de mod al gevraagd om daarover te oordelen;)

inderdaad verboden, dus dicht.

een trial periode is zoals het woord al impliceert om een programma te PROBEREN..... als het bevalt is het de bedoeling het te kopen. Het steeds opnieuw installeren van een trial is niet de bedoeling van de maker. Is net als illegaal downloaden van dure software. Waarom? omdat je niet van zins bent te betalen voor iets dat je gebruikt en dat valt in de ogen van de nederlandse wet onder 'stelen' en dat is illegaal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan