Register vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

FunZip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Hoi,

Tijdens de installatie van een spel kreeg ik het volgende dialoogschermpje (zie bijlage)

Er werd iets in het register bijgeschreven,maar waar??
Ik kan "regfile.reg" niet vinden in het register.

Weet iemand waar ik dit kan verwijderen?Gewoon nieuwschierig.....

ThnX.

Bijlagen

• need for speed reg info.jpg
    need for speed reg info.jpg
    16,5 KB · Weergaven: 29
Geplaatst door FunZip
Ik kan "regfile.reg" niet vinden in het register

Je moet ook niet naar de bestandsnaam zoeken maar naar de inhoud daarvan...
En om dat te achterhalen moet je het bestand op je harde schijf (waarschijnlijk nog steeds in die temp. map) opzoeken, rechtsklikken en kiezen voor "bewerken". Hij wordt dan in kladblok geopend en zo kun je zien wat er in staat.

suc6

Bedankt Henrik,

maar ik weet nog steeds niet waar het heen gaat.
In het register(waar het bijgeschreven word vind ik niets) en in "temp" mappen ook niet.

Kortom, ik schrijf iets bij maar weet niet waar het blijft.

Grtzzz.

Tja, het is moeilijk (lees=onmogelijk) te zeggen waar de gegevens heengaan als je niet weet wat er in dat reg. bestandje staat, want daar staat er juist wat in het register geschreven wordt en waar.
Kun je het spelletje niet opnieuw installeren? Als het wel kan, kun je misschien proberen om op het moment dat je gevraagd wordt of je de gegevens van dat bestandje in het register wilt importeren (dus voordat je op Ja klikt) naar die temp map gaan en het bestand eerst openen (zoals ik eerder zei, r-klikken en bewerken) om zo toch te kunnen zien wat er in staat. (ik neem aan dat deze tijdelijke map automatisch geleegd wordt nadat de installatie voltooid is)

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan