• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Register wijzigen bij afsluiten van beveiligd werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton44

Verenigingslid
Lid geworden
20 mei 2005
Het vertrouwenscentrum van Office2007 blokkeert macro's van beveiligde werkbladen.
Voor het openen wordt dit door een registerwijziging een dword van een sleutel te wijzigen ontgrendeld. Bij het sluiten van het beveiligd bestand wil ik die weer terugzetten met een macro.
Vraag: Hoe los ik dit op ? De waarschuwingsschermen moeten uiteraard onderdrukt worden.
Sleutel:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Excel\Security]"ExcelBypassEncryptedMacroScan"=dword:00000001

Wigi, wat bedoel je met waar nog ? Waar ik mijn probleem nog meer heb neergelegd ? Antw: alleen op deze 2 fora.

Mijn vraag is byzonder goed beantwoord. Zie de Microsoft Community met dezelfde titel.

Goed dat het opgelost is.

In het vervolg graag dit zelf aangeven. Anders lopen vrijwilligers het risico dat ze dubbel werk doen en tijd steken in een probleem dat al opgelost is.

Met alle respect, ik weet niet wat je bedoeld.

Met alle respect, ik weet niet wat je bedoeld.

Dat het niet netjes is dat een vraag op meer dan 1 forum staat zonder dat helpers dat weten. De link geven zoals ik deed is toch niet echt lastig hé.

Wim, mag ik je dan ook voorstellen om de vragen op te volgen waarop nog geen enkele reactie gegeven is op dit forum en het andere wel en visa versa. Mij is gebleken dat ik vaak een vraag op meerdere fora te plaatsen om oplossingen te vinden. Ik zeg je toe dat in voorkomend geval in de toekomst dit zal doen als jij ook vragen zonder enige reactie gaat opvolgen. Afgesproken ?
Overigens, de link naar jou www werkt niet en het linkje geeft een pagina waarin ik geen aanknopingspunt vind.

Laatst bewerkt:
Wim, mag ik je dan ook voorstellen om de vragen op te volgen waarop nog geen enkele reactie gegeven is op dit forum en het andere wel en visa versa. Mij is gebleken dat ik vaak een vraag op meerdere fora te plaatsen om oplossingen te vinden. Ik zeg je toe dat in voorkomend geval in de toekomst dit zal doen als jij ook vragen zonder enige reactie gaat opvolgen. Afgesproken ?

Volgens mij vat jij het concept van forums toch niet echt. Gaan de helpers (op eender welk forum) een engagement aan om alle topics op te lossen? Uiteindelijk ben jij diegene die een gunst vraagt, niet omgekeerd ;)

Wat moet ik dan wel gaan opvolgen? Deze misschien?

Overigens, de link naar jou www werkt niet en het linkje geeft een pagina waarin ik geen aanknopingspunt vind.

Alle 3 de links in mijn handtekening werken en geven als resultaat de pagina waaraan ik echt wil refereren. De links in mijn handtekening zijn algemeen zijn niet noodzakelijk van toepassing op een vraag waar ik antwoord. Vandaar misschien wat verwarring?

Wigi

Laatst bewerkt:
Wim, sorry om te zeggen maar de link http://www.wimgielis.be geeft bij mij als resultaat : "De pagina kan niet weergegeven". Het linkje naar MSDN geeft voor mij geen aanknopingspunten op een voor mij onbekend forum. Gaat m.i. voormanelijk over "Ranges". Inderdaad erg verwarrend. Misschiem moet je die maar weglaten,
Stel voor deze discussies te stoppen. Er is genoeg over en weer geinformeerd met de beste bedoelingen. Mogelijk tot een volgende keer.

Laatst bewerkt:
Waarmee surf je dan?

Zowel met Firefox als IE krijg ik de juiste pagina.

Heb je de cache van de internet browser al eens leeg gemaakt?

Het linkje naar MSDN geeft voor mij geen aanknopingspunten op een voor mij onbekend forum. Gaat m.i. voormanelijk over "Ranges"

Zoals reeds gezegd, dat is een link in de handtekening, die verschijnt onder al mijn posts (automatisch). Dat wil niet zeggen dat het nuttig is voor elke post, maar wel in het algemeen.

Wim, dit Is toch verwarrend. Zowel met IE7 als met Firefox krijg ik je pagina niet geopend.

Wat zou moeten helpen ?

Ik heb geen andere problemen met websites. Ook het linkje naar msdn werkt, alleen die naat jou niet.

Ja, doe ik regelmatig en zojuist nogmaals (met CCleaner). Zonder resultaat. Ook uitschakelen van de software Firewall gaf geen oplossing.
Automatische ondertekening van berichten is m.i. een wens van de gebruiker die dan ook bepaald wat er komt te staan.

In een flits stond die op mijn scherm.
Stel voor dat je ons dialoog verwijderd aangezien het geen toegevoegde waarde heeft voor de bezoekers.
Bedankt voor de discussie en mogelijk tot een volgende keer.

In een flits stond die op mijn scherm.
Stel voor dat je ons dialoog verwijderd aangezien het geen toegevoegde waarde heeft voor de bezoekers.
Bedankt voor de discussie en mogelijk tot een volgende keer.

Ik ben geen moderator, dus kan het niet verwijderen. Voor mijn part mag het blijven staan, weten we tenminste dat die redirect via de .be niet altijd werkt.

Groeten

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan