register

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb een vraag over het register, ik weet niet of ik hier goed ben..? volgende ik wilde mijn register een beetje opschonen is norton utilities dan voldoende of zijn er nog andere freeware progjes.

jan

ik gebruik hiervoor regcleaner en easycleaner.
dit zijn freewareprogramma's

ook gebruik ik als ik dit gedaan heb adware6.
wordt ook gelijk spyware verwijderd

Ik heb registry healer, maar dat kost geld. Werkt wel heel goed!
Regcleaner heb ik ook maar dan moet je wel zelf goed opletten wat je doet!

.RegSupreme (regcleaner) is een gratis en goede cleaner.
Zal de eerste keer zeker heel wat sleutels verwijderen.

regcleaner is echt niet moeilijk.
er is zelfs een nederlande versie.

waar vind ik die nederlandse versie?, ik heb ad aware al gedaan en spy en bot, en ik heb spywareguard geinstalleerden spywareblaster, nu dacht ik ik ben toch bezig ga gelijk maar even door, mijn sachijf is ook al leeg dus kan weinig fout gaan

Laatst bewerkt:
Bij RegSupreme zit die standaard in het programma.
Als je het geïnstalleerd hebt kun je uit het menu kiezen welke taal je wilt.

Dat is dan weer gelukt, 733 item verwijderd , wordt de boel toch weer een beetje schoner van dacht ik zo, verder nog iemand suggestie's voor het register.

niet. dan dank ik jullie allen hartelijk voor de bijdrage

groet

Jan

suggestie's altijd welkom

Indien je XP hebt kun je wel meer opschonen .

Daar heb ik ook nog 2 andere register tools, nl. JV16 PowerTools en regseeker.
Van JV16 Powertools heb ik de laatste freeware versie. De latere versies zijn shareware. Hiermee heb je ook andere mogelijkheden.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu vanalles geinstalleerd op het gebied van beveiliging maar krijg toch het idee dat hij een beetje moeilijk opstart.

Kan dit kloppen, en ligt de oorzaak in het schoonmaken en beveiligen

Wat heb je precies gedownload en geïnstalleerd?
Gaat het hier om een virusscanner of firewall of wat anders?
In het geval van een virusscanner of firewall kan het opstarten iets langzamer gaan.

ik heb gedownload en geinstalleerd: mozilla firefox, mozilla thunderbird, jv 16 powertools, ad-aware SE personal, reg seeker , reg supreme, spybot & destroy, spyware blaster, spywareguard.

planet firewall staat aan en de virusscanner van planet staat aan.

Opstarten gaat moeilijk, het externe scherm gaat niet aan en het externe toetsenbord ook niet na een aantal malen de aan en uit knop gedaan te hebben wil hij opstarten, de externe muis licht wel op.

Laatst bewerkt:
De enige die misschien een probleem kan hebben veroorzaakt is RegSeeker. Daar zou je de backup van terug kunnen zetten.

Van planet weet ik niet of die programma's een probleem kunnen veroorzaken.

Mozilla lijkt mij geen probleem, en de rest gebruik ik zelf ook en daar heb ik geen problemen mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan