register

• Onderwerp starter Onderwerp starter rube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rube

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
ik krijg iedere keer als ik mijn account open de melding:

kan het bestand E:\setup.exe,dat in het register staat vermeld,niet laden of starten.
controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register.

maar ik weet echt niet waar dit naar verwijst en wil het dus graag uit het register verwijderen maar kan het niet vinden. ik heb wel even gekeken dmv regedit.
p.s. zou ook niet weten waar ik het moet zoeken in het register

Ik weet helaas niet precies de oorzaak van dit probleem
maar wellicht willen onderste methode de oplossing brengen

Doe eerst even link 1 uitvoeren (alleen stap 1)

http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?p=374154

Is het hierna nog niet over, even dit programma installeren en laten draaien

http://www.qwerks.com/download/8811/EFRCSetup.exe

Even installeren, hierna start je het programma op.(klik op Doorgaan ( je hoeft niet te betalen namelijk) Druk op Register Controleren. (dit kan even duren, Als die klaar is met het controleren druk je op Register Repareren. Mischien lijkt het of die vast loopt maar dat is niet zo als je aan het scannen bent, je moet even helemaal niet op je pc zitten als die bezig is, anders heb je een grootte kans dat het programma vast loopt.

Probeer ook eens: AutoRuns

Kijk in het tabblad Everything of je ergens een verwijzing ziet naar setup.exe (je kunt zoeken met de Ctrl-F toetscombinatie).

Indien gevonden, uitschakelen door het vinkje erbij weg te halen.

Succes,

Tijs.

dank jullie voor jullie reacties maar ik heb het uiteindelijk gevonden via systeeminformatie daar heb ik gekeken onder softwareomgeving en daarna in opstart programma's daar stond setup.exe in en daarachter stond waar deze stond in het register vervolgens verwijderd en opgelost. nogmaals bedankt en sorry van jullie tijd.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan