Registeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik heb een vraag, ik heb incredimail Gold en een Superpack licentie gekocht en ingevuld, ze staan er op bij de licentie, maar ik kan geen skins en andere downloaden, zhoe kan ik dat doen moet ik me verder nog ergens aanmelden ?
Ik had vootheen ook al incredimail maar deze was verlopen vanddar een nieuwe licentie gekocht met levenslange licentie en als extra een Gold voor een jaar.
Wie kan mijn helpen, want bij hun support is in het Engels

ik heb zelf geen incredimail. maar ik heb zo even op de site gekeken. En het lijkt mij inderdaad een vreemd verhaal hoe ze dit hebben opgezet.
Maar goed, kijk even naar de afbeelding.
EBL4YvB.png

als je hem probeer te downloaden dan kan je op "click here to continue" klikken.
heb je dat al geprobeerd?
je kan dan gewoon de skin downloaden.
misschien kan je dan vanuit incredimail deze skin openen?

Bedankt voor je reactie, maar iik werk al een paar met Incredimail maar ik heb een licentie gekocht maar deze werkt niet, vandaar deze vraag. misschien weet iemand anders hoe dat moet.

de licentie werkt niet? Dan zal je denk ik toch even contact moeten opnemen met de helpdesk.
Ik denk dat niemand hier voor jou kan kijken of een licentie werkt of niet, of hem activeren...

http://support.incredimail.com/entries/20898637-Help-with-IncrediMail-License-Registration
kijk even onderaan de pagina, hier staan:

"I registered my IncrediMail License, but my IncrediMail Subscription does not work

Any time you experience issues using any Subscription feature, you should first make sure your License is registered correctly in IncrediMail.

Click the 'Help' menu (marked in red) and select 'Licenses' (marked in blue).

If your License is not listed, please register it now, and then check to see if the issue is corrected.

Once you have verified your License Code is registered, check to see that all settings for your Subscription are correctly turned on or marked, and the product has been correctly installed if necessary (i.e. IncrediBackup, or Protection Center)."

Laatst bewerkt:
Ja werkt zo lekker de helpdesk zit in Amerika, vabdaar dat ii het via het forum vraag van leden die er ook iets van af weten, want er is ook geen Incredimail forum in Nederland of België

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan