Registerkey's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik zat laatst ff in mn register te snuffelen, en toen kwam ik allemaal sleutels van Symantec, Norton, etc. tegen, maar dat heb ik alleang niet meer op mijn computer staan! Ik ben namelijk overgestapt op McAfee. Kan ik die REG-Keys gewoon verwijderen, ook van Symantec etc.?

Groet, Joren 007

P.S. Als ik Norton wil installeren, krijg ik ook van allerlei foutmeldingen, zou dat daar mee te maken kunnen hebben? Ik wilde hem een tijd geleden namelijk opnieuw installeren!

heb je die programma's die je nu niet meer hebt wel uninstalled via configuratiescherm -> software?

dan zouden die regkeys ook weg moeten zijn...

ja, dat heb ik gedaan, maar bij het installeren/deinstalleren kreeg ik ook heel veel foutmeldingen. was heel raar.

ik denk het niet, want volgensmij geeft hij dat dan aan. maar..... kan ik ze gewoon verwijderen?

Hallo,
Mijn ervaring met Norton dat als je een programma, bijv. NIS, via configuratiescherm - software verwijderd, de registersleutels blijven staan. Toen ik kortgeleden NIS opnieuw moest installeren werd er bij die nieuwe installatie bijv. niet om een serienr. gevraagd, en de abonnementsdata stonden er ook weer in.Een Nortonprogje verwijder je het beste met de verwijderinstool van Symantec zelf !
Joren, je kunt die oude sleutels gewoon verwijderen. Maar let wel op of je meer Symantec-progjes geinstalleerd hebt, zoals PM of Ghost.
Greetz,
Harry.

Geplaatst door hc_vinnie
heb je die programma's die je nu niet meer hebt wel uninstalled via configuratiescherm -> software?

dan zouden die regkeys ook weg moeten zijn...
Ook dan kunnen er nog sleutels achter blijven in het register.

Welke Norton stond er geinstalleerd?
Er zijn namelijk verwijder tooltjes van Symantec.

eh.... eerst NIS, toen NAV, eh.. of toen pas NIS, eh.... nou ik weet het niet meer, maar in ieder geval NIS en NAV, geen Ghost ofzo.

Kan ik die tools gewoon op de Symantec site vinden?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Joren 007
eh.... eerst NIS, toen NAV, eh.. of toen pas NIS, eh.... nou ik weet het niet meer, maar in ieder geval NIS en NAV, geen Ghost ofzo.
Welke versie('s)?
(2003,2004,2005)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan