registratie afkomstig van??

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
dag beste

ik heb een promotiewebsite waar je je website kan promoten.

Dit heeft ook een registratie gedeelte, nu wil ik wel eens weten van welke andere site ze afkomen voor ze naar de registratie pagina gaan.

ik promoot orgineel 2 pagina's de promotielink en de index pagina

wie weet hoe ik kan zien van waar ze komen, dus dat ik de 3 a 4 daarvoor bezochte website's van de gebruiker kan zien of de website die hij heeft bezocht (dus buiten mijn domeinnaam)voor hij bij de registratiepagina is gekomen

alvast bedankt

lefty

dag beste

ik heb een promotiewebsite waar je je website kan promoten.

Dit heeft ook een registratie gedeelte, nu wil ik wel eens weten van welke andere site ze afkomen voor ze naar de registratie pagina gaan.

ik promoot orgineel 2 pagina's de promotielink en de index pagina

wie weet hoe ik kan zien van waar ze komen, dus dat ik de 3 a 4 daarvoor bezochte website's van de gebruiker kan zien of de website die hij heeft bezocht (dus buiten mijn domeinnaam)voor hij bij de registratiepagina is gekomen

alvast bedankt

lefty

Hallo Lefty,

Je zou eens kunnen gaan informeren bij Bratstats, dit is een site en daarop kan je een account aanmaken, via die account kan je zien hoe mensen op jouw site terecht zijn gekomen. Ook kun je zien hoeveel bezoekers je hebt, en nog wat andere dingen.
Hopelijk is hiermee je vraag een beetje beantwoord.

Groeten,
BxS

Hallo Lefty,

Je zou eens kunnen gaan informeren bij Bratstats, dit is een site en daarop kan je een account aanmaken, via die account kan je zien hoe mensen op jouw site terecht zijn gekomen. Ook kun je zien hoeveel bezoekers je hebt, en nog wat andere dingen.
Hopelijk is hiermee je vraag een beetje beantwoord.

Groeten,
BxS
kunt u de website url geven van Bratstats op Bratstats.nl kom ik niet veel verder dan een login voor leden van een bepaalde dienst en op de .com versie is het betalend en dat is niet echt wat ik zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan