Registratie key

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Alhoewel ik deze vraag stel voor iemand anders zal ik doen alsof het voor mij zelf is.

Ik heb van iemand een copietje van Windows XP NL gekregen. Daar ik niet illegaal bezig wil zijn kan ik van iemand anders een spiksplinter nieuwe ORIGINELE versie van XP kopen (nog verpakt met serienummer) maar dat is een UK versie dus Engels.
Vraag is: Kan ik het serienummer van de Engelse versie voor mijn nederlandse versie gebruiken?
Zo ja werk ik dan legaal? Heb dan dus een originele versie.

Wie weet de antwoorden?

Dutch

Je hebt dus een illegale versie in het nederlands en koopt voor je gemoedsrust dus de engelse erbij om toch betaald te hebben, nu snap ik niet zo goed waar je je druk om maakt als je bill gate$ zijn banksaldo ziet maar goed, of die key werkt zal je moeten proberen anders even rondkijken op het internet...

Ps: je koopt dan wel een engelse versie die je nooit gebruikt maar die nederlandse blijft toch illegaal.... :thumb:

(je krijgt een gestolen auto waarmee je rondrijdt en de politie houdt je aan en dan zeg jij, maar agent ik heb dezelfde thuis staan uit engeland die ik wel heb gekocht)

Laatst bewerkt:
Waar je de cd vandaan haalt maakt niet zoveel uit. Je betaald namelijk voor de key (en klein gedeelte voor de cd) maar de key is de key in dit verhaal ;)

Geplaatst door m@rio
Waar je de cd vandaan haalt maakt niet zoveel uit. Je betaald namelijk voor de key (en klein gedeelte voor de cd) maar de key is de key in dit verhaal ;)

Jij hebt dus een andere mening dan Lokoloko?

Moeilijke zaak

Volgens mij gaat het om de licentie en niet zo zeer om de software.
Als je de licentie puur voor jezelf en op één pc houdt is er niets aan de hand.
Door voor de licentie te betalen mag je gebruikt maken van windows.
De software blijft eigendom van ome Bill.

Ik zou me er persoonlijk ook niet zo druk om maken, zoals als werd gezegd, Bill heeft geld zat. ;)

Als ik jou was zou ik me niet zo druk om maken allemaal, maar dat is dus aan jou en niet aan mij....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan