Registratie na al een keer geregistreerd te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluejie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2007
Ik heb ruim een jaar geleden microsoft office enterprise 2007 gekocht. De CD die erin zat werkte niet op mijn laptop. Ik heb de CD op een een andere computer (waar hij het gek genoeg wel deed) gekopieerd. De kopie deed het wel in mijn laptop. Ik heb het bij de installatie de code ingevoerd die op het hoesje van de originele cd stond.

Nou heb is er per ongeluk een backup gedaan door mijn broer. Nu is MS Office weg. Ik kon de originele cd hoes niet meer vinden, dus de code ook niet. Met de kopie kon ik MS Office installeren, maar er stond dat ik het maar een beperkt aantal keer kon gebruiken, maar helemaal in het begin moest ik na de installatie MS Word en Excel (en de rest) eerst registreren voor gebruik. Dat heb ik dus gedaan.

Zouden de MS Word en Excel onbeperkt aantal keer werken, omdat ik het al eerder geregistreerd hebben?

Alvast bedankt,
Bluejie

Hoi,

Je verhaal is zo helder als koffiedik .......
Wat ik begrijp is het volgende:

Je hebt de cd gebruikte om Office op een pc te installeren .... en kennelijk te registreren (?), want je hebt de productkey bij de cd ingegeven.
Als je dit gedaan hebt, kan je niet nogmaals de activatie uitvoeren, want Enterprise kan maar eenmaal worden geactiveerd.

Vervolgens zeg je dat je een 'kopie' hebt gemaakt.
Van de originele CD, of van iets anders?
En deze 'kopie' heb je vervolgens geÍnstalleerd op de laptop ..... ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan