registratie pc weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
Hoi.,

In deze computer rechts klikken kom je terrecht in het systeem de bovenste regel geeft weer wie de pc heeft geregistreerd nu is dit bij mij gisteren weg gehaald en nu is de balk dus leeg ,met gevolg dat router niet meer werkt en het vak leeg is

Ik begrijp ook niet dat eronder staat bv mary`s computer volgens mij moet je de naam van de pc de computer discription altyd laten staan weet iemand waar ik kan vinden hoe ik dit kan oplossen ik kan niet meer typen in het vak en weet ook niet waar je kan vinden hoe de pc precies heet bvb dank.

Ps pc terug zetten is geen optie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
In datzelfde scherm, kies je tabblad computernaam.
En dan wijzigen.
 
In datzelfde scherm, kies je tabblad computernaam.
En dan wijzigen.

Hoi bedankd voor de snelle reactie ik weet de naam niet meer dat is het grootste probleem het is de naam en nr van degenen die de xp heeft geregistreerd die naam en dat nr moeten altyd in dat vak staan die kan je ook niet veranderen nu is het probleem ik weet niet meeer wat er stond ik heb het ook niet verwijderd mijn vraag is dan ook waar staat de juiste registratie die ze aan de pc hebben gegeven dan kan ik dat er weer in zetten .

Ps vreemd dat je het uberhaut kan weg halen als je het toch niet mag veranderen je kan wel de naam voor mappen veranderen maar deze naam niet het zal ongetwijfeld in het register staan nog maar waar?????
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan