Registratie probleem Splintercell Confiction

Status
Niet open voor verdere reacties.

nestor2

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
45
Aangekocht originele CD met Keycode voor Pc
Op mijn win XP verliep de installatie vlekkeloos
Er werd gevraagd mij te registreren op Ubisoft.com om alzo mijn unieke Keycode te kunnen in voegen.
De registratie op Ubisoft is perfect verlopen maar als ik die Keycode invoeg wordt die geweigerd zo dat de Launcher niet geactiveerd wordt en alzo het spel niet kan spelen.
Ik ben einde raad en weet er absoluut geen oplossing voor.
Kan iemand mij helpen aub.
groeten
nestor
 
Het lijkt er een beetje op dat de Key al gebruikt is, dat kan natuurlijk daar er behoorlijk veel illegaal gedownload word en ook velen sleutels worden aangeboden. Ik zelf zou contact opnemen met de fabrikant of terug gaan naar de winkel en het daar uitleggen.

grtjs jjw
 
het zou kunnen dat u gelijk heeft en ik zal zeggen wat er is gebeurd:
2 maanden geleden toen ik dat spel heb gekocht in de winkel kon ik het gemakkelijk installeren en spelen.
Nu heb ik een andere gebruikers naam en paswoord gebruikt om mij in teloggen op Ubisoft.com omdat ik totaal vergeten ben welke gegevens ik toen heb gebruikt.
Ik kon die voorgaande inlog gegevens niet meer achter halen.
Ontzettend Stom van mij maar ik heb nooit gedacht dat dit nu een verkeerd resultaat weer geeft.Nu begrijp ik ook als ik me wil registreren dat ik de vermelding krijg om een nieuwe keycode te kopen.
Hoe geraak ik uit die problemen ????
Een spel kopen die 48 euro heeft gekost en nu nog een keycode van om en bij de 9 euro is mij van het goede teveel hoor.
bedankt voor de reaktie
groeten
nestor
 
Je kan natuurlijk ook even contact opnemen met de makers van het spel. Daar het probleem voorleggen.
 
Ja met je laatste uitleg snap ik heel goed dat je een "fout" melding krijgt. Je hebt al eens de key gebruikt onder een andere naam. Je mag de sleutel maar 1x gebruiken.
Ik zou de link van Lita toch gebruiken om meer informatie te winnen bij de fabrikant.
We kunnen voor de rest heel weinig voor je doen als je de oude gegevens niet meer hebt.

grtjs jjw
 
beste helpers
ik weet dat jullie van goede wil zijn om mij te helpen
die procedure die ik zou moeten toepassen ligt ver van mijn pc-kennis,komt daarbij dat ik de engelse taal niet machtig ben.
Kan ik een Hijack toepassen om mijn gegevens naar jullie te sturen
t'is maar een vraag hoor want ik zelf moet daar zeker niet aan beginnen
groeten
nestor
 
Laatst bewerkt:
dit heb ik ontvangen van Ubisoft

'Pour votre sécurité, vous devez choisir un nouveau mot de passe pour vous connecter à ubi.com. Pour entrer le nouveau mot de passe, cliquez sur le lien ci-dessous :
https://secure.ubi.com/register/Res...ntrollerServlet?Action=DisplayEditProfilePage

Si ce lien ne fonctionne pas, veuillez le copier et le coller directement dans votre navigateur web. Si le lien occupe plusieurs lignes, copiez-collez chaque ligne sur la même ligne du navigateur.

Pour votre sécurité, ce lien n'est valide que 24 heures à partir de votre demande. Par ailleurs, si vous avez demandé plusieurs changements de mot de passe, seul le lien contenu dans l'e-mail le plus récent est valide.

Besoin d'aide ? Contactez le service clients d'ubi.com à l'adresse web http://support.ubi.com

Merci d'utiliser ubi.com.
 
Nee daar schiet je vreselijk veel mee op haha eigenlijk om te janken :confused:

Dat had ik nu ook weer niet verwacht. Jouw bericht aan hun was in het Nederlands of Engels?

Een Hijack heeft hier geen toepassing op, zo en zo behandeld dit forum geen Hijack logs meer. Maar je schiet er ook niets mee op.

Kun je de oude gegevens helemaal nergens meer vinden?

grtjs jjw
 
Heb het even voor je vertaalt (kan gewoon via google)

Vertaling van het Frans in het Nederlands
'Voor uw eigen veiligheid, moet u een nieuw wachtwoord in te loggen op ubi.com kiezen. Voor het invoeren van het nieuwe wachtwoord in, klik op de onderstaande link:
https: / / secure.ubi.com / register / Rese ... ditProfilePage

Als deze link niet werkt, neem dan direct kopiëren en plakken in uw webbrowser. Als de link duurt een aantal lijnen, kopiëren en plakken elke regel op dezelfde lijn van de browser.

Voor uw eigen veiligheid, deze relatie is geldig 24 uur vanaf uw verzoek. Ook als u gevraagd een aantal wijzigen van wachtwoorden, alleen de link in de e-mail de nieuwste geldig.

Heb je hulp nodig? Contact op met Customer Care UBI. Com webadres http://support.ubi.com

Dank u voor het gebruik van ubi.com.

Je zou volgens deze mail dus een nieuw wachtwoord moeten installen. Wat ik me echter afvraag, is hoe heb je je vraag ingedient om een antwoord in het Frans te krijgen?

Want het is toch echt de einige legale optie, contact opnemen met ubi.
 
Bedankt Lita voor deze reaktie
Ondertussen heb ik op UBISOFT-support gevonden " stel uw vraag "
In dit vragen lijstje staat de toepassing voor de vraag die men wil stellen
In mijn geval is dat de Key-code van de cd.
Binnen de 2 dagen zou ik bericht moeten krijgen ?? :cool:
Ik hou u op de hoogte
groeten
nestor
 
Net gevonden?! Ik had je de link toch al gegeven...

Maar goed, ben benieuwd
 
Ubisoft heeft mij niet geantwoord op mijn vraag ( dikke nekken en onbeleefd)
geen nood : ik heb mijn oude gegevens zelf terug gevonden
het spel marcheerd weer :)
nu kunnen we wel deze topic afsluiten
Bedankt aan alle medewerkers
groeten
nestor
 
Afsluiten doen we hier niet. Je kan wel zelf je topic op opgelost zetten. In de eerste post, rechts bovenaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan