registratie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco_C

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
ik heb een versie van office 2007 prof via werk verkregen, nu kreeg ik een melding dat deze niet legaal is op mijn pc. is er iets waardoor ik dit kan oplossen zonder dat mijn werk hier mee wordt geconfronteerd. werk al een tijdje met 2007 maar bij een voorbeeld database downloaden van de site werd er bij validatie die melding gegeven hij gaf aan dat er onderdelenvan 2003 en 2007 niet legaal zouden zijn.

Ik ga nu een term gebruiken die ik dus niet ken LOL ik ben een leek op dit gebied, volgens een expert zou dit te maken hebben met een fout in de wga ( wat dit ook mogen zijn):confused:

Laatst bewerkt:
Als deze Office 2007 versie al op het werk geregistreerd is (zelfde CD-key gebruikt), dan is vaak het gebruik op de pc thuis niet legaal. Dat is vooral het geval als het om een zgn. OEM versie gaat, die maar op 1 computer tegelijk gebruikt mag worden.
Het is toegestaan om een volledige (dus niet een OEM-) versie van Office op 2 computers te gebruiken, nl. 1 op de werkplek, en 1 op de laptop/computer thuis ihkv. thuiswerken.

Ik denk dus dat je een versie meegekregen hebt die niet geschikt is om op 2 (of meer) pc's te installeren.

Ik denk dat je dus met je baas moet gaan praten over de aanschaf van een OEM versie van Office2007 voor jouw computer thuis.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan