registratie via msn,com

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
hallo mensen, weet iemand hoe ik een net paspoort kan aan maken met @msn.com er achter en het liefst in het nederlands.
alvast bedankt

En weer een foute plek voor een post.... we hebben hier een sektie voor :)

Deie link heb ik zelf al gehad maar dat is niet mijn bedoeling dat is weer met hotmail er achter, en hoezo verkeerd gepost kan niet meer doen als ik inlog in het scherm mijn vraag en de tesk plaasten

In de laatste link van mij was het te lezen hoe je er een aan kan maken...

--->>>>
Het is mij zojuist gelukt want de bovenstaande links daar kwam ik niet verder mee.
Het is heel simpel download MSN Explorer en installeer dit. Tijdens de installatie wordt er gevraagd of je al een email adres hebt, klik dan op nee en maak daar dan je eigen @msn.com adres.
Als je klaar bent dan ga je naar configuratie scherm/software en verwijder je msn explorer weer.

bedankt ga het proberen want msn expoler heb ik al op de pc staan staat ja standaard in xp dus maar daar had ik nog niet aan gedacht maar wat is het verschil tussen @hotmail.com of msn,com heb zoveel verhalen er van gehoord dat @msn.com beter is

Geplaatst door rodajc
Deie link heb ik zelf al gehad maar dat is niet mijn bedoeling dat is weer met hotmail er achter, en hoezo verkeerd gepost kan niet meer doen als ik inlog in het scherm mijn vraag en de tesk plaasten

het lijkt me dan een nieuwe ervaring als je ook de juiste sektie zoekt? Je komt op helpmij met een vraag... zeg over windows XP.... Dat is een besturings systeem... dat zoek je op, klik aan en dan staat er rechts boven: plaats een vraag.... Dáár plaats je dus die vraag. Niet in overige software bijvoorbeeld. Dus je kan er wel wat aan doen :) je moet even zoeken :)

nee want ik snap er niks van ik klik gewoon op plaats een vraag en dan typ ik mijn vraag en onderwerp en komt het gewoon links erbij te staan bij alle andere onderwerpen maar mijn probleem is opgelost nu

Rodajc,

lees je prive berichten eens even van dit forum.

wist niet dat je hier ook prive kon krijgen dus waar kan ik dat vinden

bij je profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan