registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daneron

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Als iemand is aangemeld met zijn naam dan moet zijn naam in een tabel komen te staan met datum en tijd, zodat altijd terug gekeken kan worden wie en wanneer in een bepaald form is geweest.

Ik weet wel iets van vba, maar zelf iets in elkaar knutselen word een maandenplan.

In een form hen ik het veld "accessInfo()" waarin de huidige gebruiker wordt getoond, in een ander veld zou ik de huidige datum en tijd kunnen plaatsen met "Format(Now(), "dddd d-mm-yyyy")".
Hoe krijg ik het voor elkaar om die twee velden in een tabel te plaatsen als een record ?

Vandaar uit kan ik weer een form opmaken om het in z'n geheel af te werken. ( voor de beheerders met beperkte rechten moet zo'n record weer gedelete kunnen worden). Maar eerst een werkend tabel :)

Nu ik zo bezig ben met typen gaat er al een lampje branden, maar jullie reaktie's zijn altijd welkom :)

mvrg
Daneron

bij het plaatsen van een reaktie maakte hij een nieuw veld aan? en kreeg het niet meer gedelete.

met andere woorden hij kan verwijdert worden.
mvrg

Waarom ga je toch hier verder? Ik bedoel dat topic staat ook nog open met precies hetzelfde als wat je hier zegt :confused:

Geplaatst door winnie de pooh
Waarom ga je toch hier verder? Ik bedoel dat topic staat ook nog open met precies hetzelfde als wat je hier zegt :confused:

Wellicht omdat hij uitleg geeft waarom deze vraag geplaatst is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan