registratiecode herleiden van cd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Zonder in de illigaliteit te willen treden toch een vraagje.
Is het mogelijk om van een originele windows xp prof. cd-rom te registratiecode te herleiden?
Technisch vraagje dus, ik vraag niet om een hack/crack of calculation-proggie.

Dank voor je reactie, maar dit is niet helemaal wat ik bedoel.
Ik heb hier een originele, nooit gebruikte cd-rom van windows xp prof. Het is dus nog nooit geinstalleerd op een computer. Het is nog steeds geseald maar zonder productcode (sticker) op de verpakking. ik vroeg me dus af of de code ergens op de cd-om zelf staat of dat die te herleiden is.

Nee dat zul je niet vinden.
Maar ik begrijp dat jij er een code bij wilt hebben.
Dat kun je proberen bij microsoft nederland, gewoon bellen en je verhaal vertellen.
Als ze jou daar niet verder willen helpen dan denk ik dat je pech hebt.
Of eventjes zoeken......
:o

Hmm... dacht ik al ja. Ik denk niet dat ze me bij MS daarmee zullen helpen, heb ze al eens een mail gestuurd met deze vraag. het antwoord dat ik kreeg was dat er altijd een code bijzit, zoniet dan zal het wel een illegale kopie zijn. Affijn, weer een onderzetter erbij :)

er zijn vele wegen die naar rome leiden hoor.

Ik vrees dat ik geen wegenkaarten heb......

jawel die heb jij wel

Geplaatst door erbicom
Het is dus nog nooit geinstalleerd op een computer. Het is nog steeds geseald maar zonder productcode (sticker) op de verpakking.

haal hem dan eens uit de verpakking.
waarschijnlijk staat het nummer aan de binnenkant.
als hij aan de buitenkant zou staan kan iedereen dat nummer lezen en gebruiken.

Geplaatst door goldvinger

haal hem dan eens uit de verpakking.
waarschijnlijk staat het nummer aan de binnenkant.
als hij aan de buitenkant zou staan kan iedereen dat nummer lezen en gebruiken.

sticker MOET aan de buitenkant zitten, anders kun je iemand neppen met de aankoop.

dan zal iemand waarschijnlijk die stikker gejat hebben voor eigen gebruik.

je ziet dat ook wel eens met spellen.
je koopt een nieuw spel,wil dan online spelen en dan blijkt jou key al in gebruik te zijn.

maar goed, dan zal je inderdaad de weg naar rome moeten vinden.
denk goed na of informeer eens bij vrienden hoe je in rome terecht komt:D

Aan de binnenkant zit ook geen sticker. De cd-rom zelf is dus nog nagelnieuw (of was het hagelnieuw?) De hologrammen springen je tegemoet :) maar ik zal eens kijken of ik de persoon kan aanspreken van wie ik hem heb gekregen. Wellicht dat hij wel wegenkaarten heeft....
Iedereen bedankt voor de input.
Gr. Erik.

Stuur me een bericht dan geef ik je een wegenkaart.

waarschinlijk wil jij hem iets sturen dat niet mag.
en dat wilt hij ook niet.

Het is inderdaad niet de bedoeling om met illegale codes aan de gang te gaan. trouwens, ik las al dat met mijn originele cd-rom een illegale key niet eens zal werken bij het installeren. erg jammer dus van de cd-rom. maar goed, ik heb hem toch niet nodig, had alleen de stille hoop dat de key te herleiden zou zijn van de cd-rom.

Geplaatst door James007
Kan er nou iemand gewoon die wegenkaart sturen?:o :p :evil:

Daar zit ik ook op te wachten. Ik heb al wel gevonden, dat je via Luxemburg, Frankrijk, dan Zwitserland, tot in Milaan geraakt, maar daar loop ik vast. Alle alternatieve wegen getest, maar ik geraak niet in Rome.
Het makkelijkst is natuurlijk het vliegtuig te nemen, maar ik het vlieg-angst :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan