Registratieprobleem Panda antivirus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter viv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viv

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2002
Berichten
181
Heb een tijdje terug Panda Antivirus Titanium gekocht en geïnstalleerd op m'n computer. Doch het lukt me niet om me te laten registreren (voor updates). Als ik alles ingevuld heb (ook activatiecode) komt er steeds een berichtje : "sending your data..." en dan een schermpje : "wegens tijdelijke technische storing is het onmogelijk om te registreren" of zoiets. Maar ik probeer dit nu al 2 weken !! Zou dat probleem bij mij liggen of op de site van Pandasoftware (ook daar krijg ik geen contact mee als ik een mailtje verstuur !!!). Kan er mij misschien iemand helpen ?
Bedankt !!!!!!
 
Ja, heb het zojuist opnieuw geprobeerd. Nog steeds hetzelfde.. (probeer later eens opnieuw komt er dan steeds!)
 
If you register online, you must enter the Service Activation Code without any blank spaces and respecting lowercase and uppercase letters.

Maar heb je hem direct bij Panda zelf gekocht? Dan:

Panda Software boxed product.
Remember that if you have bought the product directly through the sales department at Panda Software you do not need to register, as you will be automatically registered when you purchase the products.

en

Electronic download
You may or may not need to register the product downloaded from the Internet depending on the website from which you purchased it.


If you have purchased the product through Panda Software’s website.

You do not need to register, as you will be automatically registered.
If you have purchased the product through another website.

You can register using the Activation Code sent to you via e-mail by the website from which you purchased the product.
 
Heb product gekocht in winkel. De activatiecode heb ik ingevuld zoals op de kaart (zonder spaties). Volgens mij heb ik alles correct ingevuld. Kan het wel per post opsturen maar ik vind het toch maar raar dat het nog steeds niet werkt. (online zou veel sneller "moeten" gaan. Toch ?) Het rare is ook dat ik geen verbinding kan krijgen of antwoord via hun help bij Pandasoftware.be
 
En heb je het al geprobeert via de link die Bennie gaf, dat is namelijk NIET de belgische maar de internationale website.
 
Ja heb het daarstraks weer geprobeerd. Zou het kunnen dat er problemen zijn met hun site ? Dat kan toch niet zo lang (2 wk bijna)...
 
Geen firewall die de boel blokt? (Die kaart per snailmail was er allang geweest...).

Groetjes,
Bennie
 
De registratie is me gisteren uiteindelijk gelukt ! (heb niets speciaals gedaan, altijd maar weer opnieuw geprobeerd en dan toch !! dan lag het probleem toch bij de site van Panda ...??) Alleen ik slaag er niet in om de antivirus te updaten : heb hiermede nieuw vraagje gesteld...
Toch iedereen bedankt voor de hulp !
P.S. Hoe kan ik aanduiden dat het probleem is opgelost ?
 
Rechtsonder mag je klikken op "Vraag is opgelost".

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan