Dorien7
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 okt 2002
Ik heb bij bol.com een boek gekocht om te lezen op mijn e-reader. Om het om het boek op mijn pc te krijgen moet ik Adobe ID downloaden. Dat heb ik gedaan, maar nu wil Adobe dat ik me daar registreer. Ik voel er niet zoveel voor om weer mijn persoonlijke gegevens aan een bedrijf te leveren. Ben ik dit verplicht of kan het ook zonder registratie?
Ik ben misschien wat naïef geweest toen ik de e-reader kocht, ik dacht dat ik digitale boeken zou kunnen kopen en die via de pc op de e-reader zou kunnen zetten. Dat lukte ook met een gratis boek dat ik van een andere website kon downloaden. Maar nu komt er weer nieuwe software bij en een nieuwe registratie en wie weet wat ze daarna nog willen.
Ik ben misschien wat naïef geweest toen ik de e-reader kocht, ik dacht dat ik digitale boeken zou kunnen kopen en die via de pc op de e-reader zou kunnen zetten. Dat lukte ook met een gratis boek dat ik van een andere website kon downloaden. Maar nu komt er weer nieuwe software bij en een nieuwe registratie en wie weet wat ze daarna nog willen.