Registreren en inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rodney15

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Hallo mensen,

Ik maak een browser,

Nou wil ik dat ze bij mij op de site zich registreren en met die inlogcodes bij de browser kunnen inloggen.

Hoe doe ik dit?

Ik gebruik op de website joomla.
Ik heb mysql en phpadmin etc,

Alvast erg bedankt:D

Ik maak een browser,

Je bedoelt een computerprogramma waarmee je websites kunt bekijken?
Zoeiets als Internet Explorer, Firefox of Google Chrome? Respect...

Nou wil ik dat ze bij mij op de site zich registreren

Als je Joomla gebruikt dan zit daar vast wel een module in waarmee je gebruikers-beheer kunt uitvoeren (registreren nieuwe gebruikers; uitgeven en muteren van wachtwoorden; enz)

en met die inlogcodes bij de browser kunnen inloggen.

Hier haak ik af. Een browser waarbij je moet inloggen is onzin (in mijn ogen).
Bovendien: de inlogcodes van je website gebruiken om ook bij een computerprogramma in te loggen lijkt me overdreven dan wel niet handig.

Ik heb sterk het gevoel dat je iets anders bedoeld dan je hebt opgeschreven.....

:pEigenlijk bedoelde ik het wel van het inloggen.....

Maar lijkt mij ook onhandig.... dus dat doen we maar niet.

En ik maak een eigen browser

Ik ga een eigen browser maken zoals: firefox

En voor dat ze die browser kunnen gebruiken dat ze zich eerst moeten registreren en daarna inloggen.

Volgens mij moet je even de definities op gaan zoeken, want dit is zo onduidelijk als wat :D:D

Helemaal mee eens,

ik dacht een stille hint te geven door het gebruik van het woord 'computerprogramma'
maar blijkbaar is een duidelijke opdracht meer op zijn plaats.

En voor dat ze die browser kunnen gebruiken dat ze zich eerst moeten registreren en daarna inloggen.

Bedoel je dan niet gewoon dat ze in moeten loggen om de browser te kunnen downloaden en installeren ?
Of komen ze via Internet Explorer op jouw website, ze loggen in, en spontaan crashed je Internet Explorer en start jouw browser ?

Bedoel je niet dat je bezig bent met een search engine zoals google oid ?

Ik maak een browser zelf.

Ik wou een inlog module maken op de browser.

Dus.... registreren op de site dan krijgen ze een mail met de inlog codes voor de browser daar mee kunnnen ze dan inloggen

Rodney15,

Is die browser bedoeld voor iedereen?
Zou ik hem ook kunnen gaan gebruiken?

Ik heb al IE, Firefox, Google Chrome, Opera en Lynx.
Wat maakt jouw browser zo speciaal dat ik hem wil gebruikken?

En waarom zou ik daarvoor extra moeite moeten doen (inloggen)?

Dus.... registreren op de site dan krijgen ze een mail met de inlog codes voor de browser daar mee kunnnen ze dan inloggen

OK, dus ze hoeven helemaal niets te installeren, maar ze moeten wel bv. Internet Explorer hebben om in te loggen op jouw browser (in dit geval is het namelijk nog steeds Internet Explorer en niet jouw opzich staande browser) ... en wat Tecsman zegt, wat maakt jouw browser zo handig dat iedereen dat gaat gebruiken ?

Ik snap het hele punt van registreren niet.

vind het maar een vaag verhaal.
Waarom zou je een browser gaan maken zijn er al genoeg van.

Waarom zou je in moeten loggen voordat je de browser kan gebruiken?
Ik zie dit meer van hij kan me in de gate houde :shocked:

Als die browser al in de maak zou zijn en hij zou uitkomen. zou ik hem niet gebruiken en of aanraden puur door de login.

Maak eerst maar eens een goede browser zonder deze dingen. das al moeilijk genoeg lijkt me.

Dat zullen jullie zien wanneer hij klaar is deze word veel anders dan alle anderen.

En het gebruikt geen IE meer!!

Het inloggen gaat ook via de browser

registreren is voor hun voor de nieuwe updates en software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan